تجهیزات آبیاری فضای سبز

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت ما انواع محصولات را به شما تقدیم می کند. لیست قیمت محصولات موجود است. فروش تجهیزات آبیاری فضای سبز با تخفیف و قیمت پایین در مرکز پخش و فروش شرکت کشاورزی و صنعتی آریا را از دست ندهید.

تجهیزات آبیاری فضای سبز

تجهیزات آبیاری فضای سبز با توجه به این که کمی با آبیاری مزارع کشاورزی متفاوت است، دارای یک سری ویژگی ها است که مخصوص همین کار هستند. به همین سبب ما تجهیزات مورد نیاز آبیاری فضای سبز خود را دسته بندی کرده ایم.

تجهیزات آبیاری فضای سبز

لیست قیمت تجهیزات آبیاری فضای سبز

نام محصول قیمت بر حسب تومان
سر آبپاش شیلنگی ۷ حالته تمام فلزی کد BTN-9302 بهکو 58،000 تومان
میکروجت بسته 10 تایی 2،000 تومان
مه پاش تک نازله بهکو 6،000 تومان
مه پاش تک نازله veresk 6،500 تومان
مه پاش ۴ نازله veresk 12،000 تومان
آبپاش هانتر مدل PGP سایز ۳/۴ اینچ 90،000 تومان
آبپاش مخفی شونده هانتر مدل Pro 17-A اینچ ۱/۲ 24،000 تومان
پایه آبپاش فلزی بهکو 6،500 تومان
آبپاش تک نازله سر برنجی 23،000 تومان
آبپاش چند نازله گرین گاردن 18،000 تومان
پکیج مه پاش بهکو 120،000 تومان
آبپاش چکشی قابل تنظیم پلاستیکی ½ اینچ بهکو 12،000 تومان
آبپاش بادبزنی بهکو 85،000 تومان
آبپاش سه شاخ پلاستیکی بهکو مخصوص فضای سبز خانگی 10،000 تومان
بست ابتدایی لوله 6 میلیمتری مه پاش 100 تایی 5،000 تومان
قطره چکان ایران دریپ – مدل D1 600 تومان
شیر ضد چکه مه پاش 400 تومان
بپاش مخفی شونده ایران دریپ مدل IRRISYS-H4 2،700 تومان
آبپاش مخفی شونده ایران دریپ مدل IRRISYS-H3 3،300 تومان

معرفی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر از سری تجهیزات پرطرفدار است که از طراحی مخفی شونده داخل خاک بهره می برد. این محصول مخصوصا برای از بین نبردن دکوراسیون فضای باغ، چمن زار، بوستان و غیره طراحی شده است.
همچنین از کیفیت ساخت بالا با قابلیت تنظیم کمان پاشش آب برخوردار است که کاربران می توانند در همه مناطق مورد نیاز از آن نیز استفاده کنند. آبپاش آبیاری مخفی شونده هانتر دارای ساختار باریک و ظریف بسیار زیبا است که از اجزای تشکیل دهنده بدنه، فیلتر، نازل و رایزر برخوردار می باشد. رایزر که قسمت اصلی این ابپاش را تشکیل می دهد، با رسیدن سطح فشار به آن، موجب بالا آمدن ابپاش و سپس آبیاری یکنواخت می گردد.

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت

ویژگی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر دارای انواع مدل های مختلف است که در سایز، شعاع پاشش آب و غیره با هم تفاوت دارند. این محصول از جنس بدنه پلاستیک مرغوب تشکیل شده است و به راحتی و سهولت زیاد نصب و اجرا می گردد.
میزان شعاع پاشش هر کدام از این محصولات از میان ۴۰ درجه تا ۳۶۰ درجه متغیر است که با توجه با متراژ خاک و نوع گیاهان هرکدام انتخاب می گردد. طول عمر بالا، مقاومت عالی، عملکرد یکنواخت آبیاری و غیره از مزایای این آبپاش های هانتر می باشد.

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت

معرفی مه پاش :

مه پاش از دیگر تجهیزات پرکاربرد در سیستم های آبیاری تحت فشار است که به خصوص برای استفاده در مناطق کم آب و فصول خشک سالی نیز طراحی شده است.
عملکرد اصلی این مه پاش، ایجاد رطوبت بالا در سطح زمین با پاشش آب می باشد‌. نام دیگر این مه پاش ها رطوبت ساز است که کارایی مؤثر در ایجاد هوای خنک و دمای مورد نیاز فضای سبز و پارک ها ایجاد می کند. به عبارتی دیگر هدف اصلی این محصولات، پخش یکنواخت قطرات ریز آب به میزان ۳ میکرون تا ۲۰ میکرون امکان پذیر می باشد.

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت

ویژگی های مه پاش :

مه پاش با توزیع قطرات ریز موجب معلق نگه داشتن آن ها در هوا، میزان گرمای زیان بار را جذب خود کرده تا فضای مرطوبی را نگه دارد.
این مه پاش ها انواع مختلفی دارد و به دو دسته اصلی کم فشار و پرفشار تقسیم می شود. این محصولات از اجزای تشکیل دهنده باکیفیت برخوردار هستند که دارای ابعاد مناسب و وزن سبک هستند. همچنین دارای کاربرد های فراوانی از جمله فضای سبز، پارک، محوطه باغچه مناطق مسکونی و غیره می باشد.

فروشگاه مرکزی تجهیزات آبیاری فضای سبز با ارزان ترین قیمت

راهنمای خرید انواع تجهیزات آبیاری

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]اگر برای خرید انواع تجهیزات آبیاری ارزان قیمت به مشاوره نیاز دارید، ما در شرکت آریا مهندسان خبره ای داریم. شما می توانید از راه های راتباطی ما استفاده کرده و به صورت رایگان از مهندسان ما مشاوره دریافت کنید.[/box]

همچنین برای خرید آسان ومطمئن می توانید با شماره های درج شده در این سایت در تماس باشید و محصول خود را به صورت عمده و یا خرده و با ارزان ترین قیمت در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا