آبپاش آبیاری ثابت

فروشگاه اینترنتی آبپاش آبیاری ثابت

فروشگاه اینترنتی انواع آبپاش های آبیاری در مدل های ثابت و تحت فشار رو می توانید خریداری کنید. انواع آبپاش های تمام دور و تنظیمی در جنس های برنجی و پلیمری به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
آبیاری به روش های گوناگونی در طول چندین سال مختلف با روش های گوناگونی استفاده شود است در بین مردم اما امروزه با پیشرفت روز افزون عمل و تکنولوژی در خصوص ابزار های کشاورزی و آبیاری بیشترین روش استفاده و بهینه شود از آب بخصوص برای آب دادن زمین های کشاورزی استفاده از آبپاش های آبیاری است که در مورد این که کدام یک از سیستم های تحت فشار استفاده شود آبپاش های ثابت که دارای کیفیت بالایی می باشند رو می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید.

فروشگاه اینترنتی آبپاش آبیاری ثابت

معرفی آبپاش آبیاری ثابت :

آبپاش آبیاری ثابت از سری مدل های تجهیزات پرکاربرد سیستم های آبرسانی تحت فشار بارانی است که از عملکرد مؤثر و صحیح آبرسانی بهره می برد.
این محصول به شیوه باکیفیت میزان آب مورد نیاز را از لوله های اصلی گرفته و به میزان فشار خاص و معینی شروع به پخش یکنواخت آب بر روی زمین های کشاورزی می کند. این آبپاش ها با فاصله های مشخصی و با متریال های از پیش تعیین شده نصب و اجرا می شوند.
روش آبرسانی از طریق این محصولات کاملاً از آبیاری باران الگو گرفته که موجب رشد عالی و بی رویه گیاهان و سایر محصولات می شود.

ویژگی های آبپاش آبیاری ثابت :

آبپاش آبیاری ثابت، دارای عملیات پاشش آب متفاوت با توجه به آبپاش های مختلف است. هرکدام از این محصولات باتوجه به مقدار پاشش دارای قابلیت نصب در حاشیه، اطراف یا وسط زمین های کشاورزی است.
دبی آبپاش ها، همان حجم آبی است که در مدت زمان مشخصی میزان آبیاری کشاورزی را فراهم می کند. این دبی ها هم با توجه به مدل آبپاش مربوطه نسبت به همدیگر متفاوت می باشد. به گونه ای که این میزان دبی ها به اندازه نازل، سایز آبپاش، فشار کاری و غیره با هم گوناگون هستند.

فروشگاه اینترنتی آبپاش آبیاری ثابت

انواع مختلف آبپاش آبیاری ثابیت :

  • آبپاش آبیاری کم فشار کوچک با میزان قطر پاشش آب پایین تر از ۱۳ متر
  • آبپاش آبیاری متوسط با قابلیت پرتاب پاشش آب به میزان ۱۳ الی ۲۵ متر
  • آبپاش آبیاری فشار بالا با دارا بودن شعاع پاشش آب به میزان بالاتر از ۲۵ متر.

مزایای آبپاش آبیاری کم فشار ثابت :

آبپاش آبیاری کم فشار ثابت از کاربرد های زیادی بهره می برند زیرا به دلیل دارا بودن ساختار کوچک به راحتی در مناطق متعدد زمین های زراعی دسترسی دارند. این مدل از آب پاش ها دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایر مدل ها می باشد. به دلیل خارج شدن قطعات بسیار ریز آب از این گونه آب پاش ها، هیچگونه ضرر و زیانی به محصولات حساس و گیاهان وارد نمی شود.

فروشگاه اینترنتی آبپاش آبیاری ثابت

مزایای آبپاش متوسط ثابت :

آبپاش متوسط ثابت دارای مزایای کاربردی و منحصر به فردی است که موجب رشد باکیفیت گل و گیاهان می شود. میزان شعاع پاشش آب در این دسته آبپاش ها ۱۵ الی ۲۵ متر است و در سایز های مختلف ۶ میلی متر، ۷ میلی متر، ۸ میلی متر و ۱۰ میلی متر تولید می شود.

فروشگاه اینترنتی آبپاش آبیاری ثابت :

در وب سایت ما می توانید انواع  آبپاش آبیاری ثابت را در ویژگی ها و برند های مختلف با ارزان ترین قیمت ها پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا