آبپاش آبیاری

فروشگاه آبپاش آبیاری در کرمانشاه

فروشگاه پخش و فروش انواع آبپاش های آبیاری از مارک های ایرانی و خارجی در مدل های پلیمری و برنجی با قیمت های بسیار مناسب برای سراسر شهر های کرمانشاه با قیمت و درصد تخفیف مناسب عرضه می گردد.

استان کرمانشاه یکی از استان های غربی کشور می باشد که دارای دشت های بسیار حاصل خیز برای کشاورزی می باشد از جمله دشت های معروف دشت ذهاب، کوزران و دیگر مناطق مختلف که برای سیستم های آبیاری بسیار مناسب است که همین امر دولت و مردم رو وا داشته که بتوانند محصولات با کیفیت بسیار عالی برداشت کنند، آبپاش های آبیاری که در سیستم بارانی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین دیگر لوازم و تجهیزات آبیاری رو می توانید در فروشگاه عرضه کرمانشاه تهیه کنید.

فروشگاه آبپاش آبیاری

معرفی آبپاش آبیاری ویرسا :

آبپاش آبیاری ویرسا یکی از مدل های رایج و‌ کاربردی در سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی می باشد که از عملکرد باکیفیت بهره می برد. این محصولات دارای انواع مختلف شعاع های پاشش کم، متوسط و زیاد هستند که به بهترین شیوه عمل آبرسانی را بر روی سطح زمین ها اعمال می کند. کارکرد این دسته از آبپاش های آبیاری بارانی به گونه ضربه ای و چکشی می باشد که در مدل های یک نازله و دو نازله عرضه می شود.
مدل آبپاش های دو نازله یکی از محبوب ترین هاست و عملکرد آن ها به این گونه است که نازل بزرگ دارای فشار و پرتاب بالا و نازل کوچک دارای فشار و پرتاب پایین می باشد.

فروشگاه آبپاش آبیاری

ویژگی آبپاش آبیاری ویرسا :

آبپاش آبیاری ویرسا در انواع مدل های مختلف Vyrsa35, 36, 50, 80, 60, 66, 150, 155 عرضه می شود که دارای ویژگی های متفاوتی هستند. جنس بدنه این محصولات برنجی می باشد که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید برای مدت زمان طولانی دارند.
همچنین از قطعات تشکیل دهنده باکیفیت بهره می برند که طول عمر بالایی را تضمین می کند. این ابپاش های ابیاری ویرسا دارای ضریب پخش یکنواخت آب برای رشد مناسب گیاهان و سایر محصولات کشاورزی می باشد.

فروشگاه آبپاش آبیاری

معرفی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر یکی از مدل های پرفروش و پرکاربرد است که از ساختار مخفی شونده بهره می برد. موقعیت نصب این دسته از آبپاش ها همتراز با سطح زمین می باشد برای همین دلیل هم از ضربه های فیزیکی و حتی سرقت هم در امان می باشند.
این آبپاش آبیاری مخفی شونده هانتر، در هنگام رسیدن فشار،‌ فنر موجود به سطح بالا آمده و با این وجود موجب بالا آمدن رایزر و آبپاش از سطح زمین و سپس آبیاری همه جانبه می شود.

فروشگاه آبپاش آبیاری

ویژگی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر، در انواع مدل های مختلف اعم از  A۶، A۸، A۱۰، A۱۲، A۱۵ و A۱۷  موجود می باشد که هرکدام دارای مشخصات و شعاع پرتاب مختلفی هستند.
این محصول استفاده های زیادی در زمین های کشاورزی، باغبانی، گلخانه ای، فضای سبز، چمن، پارک و غیره دارد. همچنین به دلیل ظاهر مخفی شونده ای که دارد هیچ گونه اختلالی در دیزاین محوطه فشای سبز خانه یا جلوی درب شما ایجاد نمی کند. قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب از دیگر مزایای این ابپاش های هانتر است که به ارزش هایش افزوده است.

فروشگاه آبپاش آبیاری

فروشگاه آبپاش آبیاری :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور عرضه کننده انواع و اقسام آبپاش آبیاری با پایین ترین قیمت ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا