تایمر آبیاری

خرید تایمر آبیاری قطره ای قیمت مناسب

خرید تایمر آبیاری قطره ای قیمت مناسب با بهترین کیفیت در برند های مختلف به صورت عمده و خرده در تجهیزات کشاورزی آریا از طریق کانال تلگرامی و شماره های درج شده در سایت امکان پذیر میباشد از این رو برای مشاوره رایگان و ثبت سفارشات با مدیریت فروش در تماس باشد.

خرید تایمر آبیاری قطره ای قیمت مناسب

تایمر آبیاری قطره ای چیست؟

تایمر آبیاری قطره ای به وسیله ای اطلاق میشود که بر اساس برنامه ریزی ساعتی و روزانه انجام میشود، زمانیکه در خانه نیستید و به مسافرت طولانی میرود دیگر نگران آبیاری به گل و گیاهانتان نباشید. زندگی گیاهان نیز مانند انسان نیاز به رسیدگی دارد و آب حیاتی ترین ماده ایست که این موجودات زنده به آن نیاز دارند. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می شود که خشکسالی در منطقه ای وجود داشته باشد و لذا امروزه تایمر آبیاری وسیله ای برای افزایش راندمان آبیاری گیاهان خواهد بود.

خرید تایمر آبیاری قطره ای قیمت مناسب

تایمر آبیاری قطره ای

  1. تایمر آبیاری قطره ای آکوا
  2. تایمر آبیاری قطره ای بهکو
  3. تایمر آبیاری قطره ای اوربیت
  4. تایمر آبیاری قطره ای آمیکو

عوامل متعدد در تنظیم تایمر آبیاری

  • عوامل متعددی در تنظیم تایمر آب دخیل است که مهمترین آن منطقه ی مورد نظر است. زمانی که در منطقه ای از تایمر استفاده می شود، باید به این نکته نیز توجه نمود که میزان زمان تابش نور خورشید به زمین در این منطقه چه مقدار است. همچنین طول فصل، طول روشنایی و سایه نیز در تعیین آب مورد نیاز دخیل هستند.
  • شیب زمین یکی دیگر از عوامل موثر در تنظیم تایمر آبیاری است.
  • زمانی که زمین دارای شیب تند می باشد احتمال نگه داشتن آب در اطراف گیاه وجود ندارد و لذا می بایست تعداد دفعات آبیاری را افزایش داد.
  • علاوه بر این می توان به نوع تایمر نیز اشاره کرد. تایمر آب که پیش بینی آب و هوا و میزان بارندگی روی فعال شدن آن تاثیر گذار است بهتر می تواند روی آب مورد نیاز گیاه تاثیر بگذارد.
  • از طرفی مهم ترین دلیل استفاده از یک تایمر آبیاری کاهش مصرف آب می باشد. در واقع با مشخصات و ویژگی های ذکر شده برای تایمر می توان به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی نمود که در زمان بی آبی و خشکسالی بزرگترین مسئله پیش روی افراد خواهد بود. همچنین این کار به کاهش هزینه های ناشی از آب بها نیز می انجام که در نتیجه ی آن سود آوری را برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

خرید تایمر آبیاری قطره ای

خرید تایمر آبیاری قطره ای در مدل های مختلف در وب سایت آبیاریو به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر میباشد. برای ثبت سفارشات با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا