تجهیزات آبیاری قطره ای

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

تجهیزات مورد نیاز لوازم آبیاری قطره ای با قیمت مناسب و بهترین کیفیت به صورت عمده و خرده در تجهیزات کشاورزی آریا از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر می باشد.

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

کاربرد تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای

امروزه به دلیل استفاده مناسب از آب و کاهش علف های هرز کارشناسان یک سیستم آبیاری قطره ای از قبل تعیین شده طراحی نموده اند تا با استفاده از آن بتوانند یک آبیاری یکنواخت به ریشه گل، گیاه و درختان داشته باشد.
سیستم آبیاری قطره ای به گونه ای است که آب از طریق لوله پلی اتیلن 16 الی 32 میلیمتری که بسته به نیاز خودتان باید آن را انتخاب کنید به طور مثال این لوله های دریپر بیا همان قطره چکان های سرخود داند که به راحتی می توان از آن استفاده نمود ولی مدل دیگر این لوله ها بایستی قطره چکان به آن وصل نمود و با رعایت فاصله درختان می توان این سیستم را اجرا نمود و در ساعت های مشخص و بسته به نیاز آبدهی می توان آن را تنظیم نمود. در زیر به انواع تجهیزات آبیاری قطره ای می پرداریم:

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

انواع تجهیزات مورد نیاز برای آبیاری

  • لوله و اتصالات آبیاری قطره ای
  • منبع آب
  • نوار تفلون
  • لوله های دریپر دار
  • ایستگاه کنترل مرکزی (شامل ایستگاه پمپاژ و ایستگاه فیلتراسیون) که خود ایستگاه پمپاژ شامل پمپ و متعلقات آن است.
  • ایستگاه فیلتراسیون نیز از فیلتر سیکلون یا فیلتر شن (بسته به نوع منبع آب برداشتی، یکی از این دو نوع فیلتر استفاده می‌شود. فیلتر سیکلون یا هیدروسیکلون برای چاه‌های آب، و فیلتر شن برای استخرهای ذخیره آب می‌باشد)
  • تانک کود
  • فیلتر توری یا دیسکی (فیلتر دیسکی ذرات کوچکتری نسبت به فیلتر توری جذب می‌نماید)
  • لوله اصلی
  • لوله آبرسانی
  • لوله‌های جانبی یا لوله‌های فرعی (لاترال‌ها)
  • قطره‌چکان و اتصالات لازم
  • پمپ آب

معرفی پمپ آب کشاورزی :

پمپ آب کشاورزی از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده سیستم های آبیاری تحت فشار است که انتقال انواع سیالات را در بهترین شیوه ممکن فراهم می کند. به گونه ای که موجب جابه جایی و مکش آب در انواع ارتفاع های مختلف می شود تا فشار آب مورد نیاز را در بخش کشاورزی برای تجهیزات مربوطه تأمین کند. این پمپ های آب دارای انواع مدل های متعددی هستند که از لحاظ جنس بدنه و قطعات، نوع برند، نوع انرژی مصرفی، کارایی، دبی مربوطه و غیره با هم متفاوت هستند. برای همین می توانید متناسب با نیاز خود هر کدام را انتخاب کنید.

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

ویژگی های پمپ آب کشاورزی :

انواع این پمپ های آب کشاورزی دارای دبی مخصوص به خود هستند. به این معنی که مقدار معینی از آب را در یک بازده مشخص زمانی منتقل می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصولات هد است که قادر به مقدار مشخصی از مکش آب در ارتفاع معین شده ای می باشد. انواع این محصولات شامل پمپ آب شناور، پمپ آب طبقاتی، پمپ آب لجن کش، پمپ آب کف کش، پمپ آب دو پروانه، پمپ آب بشقابی و غیره می شود.

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

معرفی قطره چکان آبیاری :

قطره چکان یا دریپر جزء اصلی تجهیزات ابیاری قطره ای به حساب می آید که قابلیت توزیع یکنواخت آب بر روی زمین های زراعی دارد. این محصولات در انتهای سیستم های ابیاری قطره ای قرار گرفته می شود و مواد مغذی همراه آب را به ریشه گیاهان منتقل می کند. این قطره چکان ها در انواع مدل های مختلفی تشکیل شده اند که از لحاظ نوع مارک، سرعت جریان اب، فشار اب، نوع محصولات کاشت شده و سایر ویژگی های دیگر با هم تفاوت دارند‌.

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

ویژگی های قطره چکان آبیاری :

قطره چکان آبیاری نه تنها موجب پخش همه جانبه اب می شود، بلکه مانع از اتلاف اب می شود.‌ این محصولات نصب ساده ای دارند و از جنس های مرغوب و باکیفیت تشکیل شده اند. همچنین دارای کاربرد های فراوانی در بخش کشاورزی، فضای سبز، پارک، باغ، گلخانه و غیره می باشد. اکثر این دریپر ها دارای خاصیت خود شویندگی هستند که از انسداد و رسوب گیری جلوگیری می کنند. به علاوه دارای مقاومت بالا در برابر خردگی، فشار، پوسیدگی و غیره می باشند.

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب

نمایندگی آنلاین ما در داخل کشور عرضه کننده انواع تجهیزات مورد نیاز آبیاری قطره ای با قیمت مناسب است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا