آبپاش آبیاری چمن

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن در بازار های ایران برای فروش چگونه پخش می شوند؟ آبپاش آبیاری چمن چگونه آبپاش هایی می باشند؟
یک نمونه دیگر از کاربرد های آبپاش های آبیاری برای آبیاری چمن ها در فضای سبز می باشد. آبپاش های آبیاری چمن در اندازه هایی متفاوت در کارخانه ها تولید می شوند و با کاربرد زیادی که دارند در بازار به طور عمده پخش می شوند. بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن از طریق نمایندگی ها آـبپاش ها را پخش می کنند.

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

معرفی آبپاش هانتر :

آبپاش هانتر یکی از رایج ترین مدل های کاربردی است که از ویژگی عالی مخفی شونده برخوردار است. فواره عالی این آبپاش مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. ویژگی نصب و راه اندازی این دسته از ابپاش های آبیاری در ساده ترین و کوتاه زمان ممکن امکان پذیر می باشد.
این محصولات از انواع مدل های مختلفی تشکیل شده است که دارای عملکرد باکیفیت هستند. به گونه ای که هنگام رسیدن فشار معین، آبپاش به صورت خودکار بالاتر از سطح زمین قرار گرفته و اطراف خود را آبیاری می کند. سپس بعد از عملیات آبیاری به زیر سطح زمین بازمی گردد.

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

معرفی آبپاش مخفی شونده هانتر مدل PGJ :

آبپاش مخفی شونده هانتر مدل PGJ یکی از مدل های محبوب است که قابلیت نصب در فضای سبز، چمن، پارک، زمین فوتبال، باغ و ‌غیره دارد. همچنین متراژ بالایی را تحت پوشش خود قرار داده و از شعاع پرتاب آب به میزان ۴.۳ الی ۱۱.۶ متر بهره می برد.
این آبپاش مخفی شونده هانتر مدل PGJ یکی از مدل های اقتصادی است که در مصرف آب صرفه جویی می کند. به علاوه دارای ساختار ویژه و منحصر به فردی است که نه تنها اختلالی در دیزاین باغ شما ایجاد نمی کند، بلکه به دلیل خاصیت مخفی شوندگی از ضربه ها، سرقت و غیره در امان می باشد.

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

معرفی آبپاش آبیاری بارانی ویرسا :

آبپاش آبیاری بارانی ویرسا یکی از مدل های پرفروش است که در انواع مدل های مختلف با انواع شعاع های پاشش کم، متوسط و زیاد عرضه می شود. انواع مدل های گوناگون این دسته از آبپاش های آبیاری شامل Vyrsa35, 36, 50, 80, 60, 66, 150, 155 می باشد که هرکدام به نوبه خود دارای عملیات آبیاری یکنواخت و فراگیر است. این محصولات به خصوص در انواع زمین های کشاورزی، زراعی، چمن، باغ، گلخانه و غیره قابل استفاده می باشد.

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

مشخصات آبپاش آبیاری ویرسا :

آبپاش آبیاری ویرسا دارای عملکرد های ضربه ای و چکشی می باشند که در انواع مدل های یک نازله و دو نازله عرضه می شوند. مدل های اب پاش دو نازله دارای فشار زیاد برای یکی از نازل ها و دیگری دارای فشار پایین آبیاری می باشد.
یکی از قطعات تشکیل دهنده اصلی این ابپاش ها فنر می باشد که انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند. سپس عملکرد ضربه زدن را به نازل های مربوطه انتقال می دهد. این محصولات به طور کلی دارای وزن مناسب و ابعاد استاندارد هستند که در مقابل نور اشعه ماورا بنفش، ضربه ها و فشار دوام و ماندگاری طولانی مدتی دارند.

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن

بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا پخش کننده، بزرگ ترین تولیدی آبپاش آبیاری چمن می باشد که از قیمت های مقرون به صرفه ای بهره می برند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا