دسته‌بندی نشده

بازار خرده پمپ آب خانگی

بازار خرده پمپ آب خانگی در سایت تجهیزات آبیاری ایرانی!

بازار خرده پمپ آب خانگی در سایت تجهیزات آبیاری ایرانی یکی از بازار های موفق در عرصه پخش و فروش بهترین تجهیزات آبیاری و پمپ های خانگی و پمپ های کف کش و سایر نوع ها می باشد.

پمپ آب خانگی چیست؟

امروزه در در اکثر شهر ها به دلیل افزایش جمعیت و مصرف بی رویه آب با کاهش و کمبود شدید آب رو به رو هستیم .و این باعث مشکل بزرگی همچون فشار آب کم در مناطق کم آب و همچنین ساختمان ها چند طبقه می باشد.برای حل این مشکل باید از پمپ آب خانگی استفاده کرد. که با تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی به تقویت  سرعت و فشار آب کمک می کند .و تا حد زیادی مشکل فشار کم آب را حل نموده است.

بازار خرده پمپ آب

بهترین وسایل و تجهیزات آبیاری و پمپ های آب  را با قیمت های مناسب از بازار خرده پمپ در سایت ما  خریداری نمایید.ما با دوام ترین پمپ های آب خانگی ضد زنگ را با موتور های قوی از مارک های معتبر را با مناسب ترین قیمت بصورت خرده به شما عزیزان عرضه می نماییم.

انواع پمپ آب خانگی بر اساس قدرت  و تعداد پروانه

  1. پمپ آب خانگی نیم اسب بخار
  2. پمپ آب خانگی یک اسب بخاربشقابی
  3. پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه
  4. پمپ آب خانگی یک ونیم اسب بخاردو پروانه
  5. پمپ آب خانگی دو اسب بخار

بازار خرده پمپ آب

عواملی که برای انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب باید در نظر بگیریم

  1. متراژساختمان
  2. تعداد طبقات ساختمان وشماره طبقه ای که می خواهیم برای آن پمپ مجز قرار دهیم(هر چه بالاتر باشد پمپ قوی تری لازم می باشد)
  3.  میزان مصرف آب توسط خانوار
  4. تعداد شیر  آب موجود در ساختمان و یا منازل
  5. قدرت فشار آب بدون پمپ

تمام این عوامل در انتخاب یک پمپ درست موثر می باشند. بطور مثال پمپ آب خانگی نیم اسب بخار برای استفاده در ساختمان های 1 طبقه با حداکثر متراژ 150 متر مربع مناسب می باشد.

منبع سایت:www.novinabyari.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا