نوار آبیاری پلاک دار

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار به ارائه انواع سایز های مختلف این محصولات می پردازد. این نوارها دارای مزایای فراوانی هستند و روش صحیح آبیاری مناطق کشاورزی را فراهم می کنند.

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

معرفی نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار یکی از محصولات پرطرفدار است که به وسیله قطره چکان های متصل به آن نحوه آبیاری قطره ای را در زمین های کشاورزی یا گلخانه ای ردیفی فراهم می کند. این نوارها دارای سایز و قطرهای مختلف هستند و از مقاوم ترین ماده اولیه تشکیل شده اند.
نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار با بهترین کیفیت در سایز های مختلف و بسته به نیاز مشتری نیز تولید شده است این محصوب به دلیل سبکی و نصب و راه اندازی آسانی که دارد در میان کشاورزان بسیار پر طرفدار است و برای آبیاری انواع محصولات کشاورزی قابل استفاده است این محصول علاوه بر سبکی که دارد هزینه زیادی که شما برای خرید قطره چکان استفاده می کنید را ندارد و از همه مهمتر نوار تیپ خود دارای قطره چکان بر روی خود است و در اندازه های کاملا استاندارد نصب و راه انئازی شده است و به صورت بکنواخت و یک دست در زمان مناسب به تمامی محصولات کشاورزی تان آبدهی را می دهد.
نوار تیپ پلاک دار از جمله ابزارهای مورد استفاده در آبیاری قطره ای می باشد که از جنس پلی اتیلن ساخته میشود. از این نوار در آبیاری های ردیفی گیاهان همچون انواع صیفیجات گوجه فرنگی ، ذرت ، سیب زمینی ، هندوانه و … و همینطور گیاهان تزئینی استفاده میشود.
این نوع از نوارها به دلیل ساخت مخصوص خود امکان استفاده در زمین های کشاورزی شیب دار را نیز دارند که امتیاز بسیار ویژه ای در مقابل نوار های درزدار محسوب می شود، چرا که این نوارهای درزدار در زمین های کشاروزی شیب دار دچار بازشدگی دوخت شده و ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی در آبیاری شود.

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

مزایای استفاده از نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

  • با استفاده از این نوارها، مصرف انرژی و آب تا 50٪ کمتر از آبیاری های معمولی است.
  • این نوارهای آبیاری قطره ای پلاک دار سطح بالایی از دقت توزیع آب و کود به دلیل عدم رانش باد حاصل می شود.
  • بازده بالاتر با کیفیت عملکرد بهتر
  • رشد علفهای هرز توسط توزیع کنترل شده آب و کود مهار یا از آن جلوگیری می شود و کمترین عوارض جانبی مضر را دارد.
  • با استفاده از این نوارها واحدهای وسیع تری می توانند همزمان آبیاری شوند.
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مقرون و به صرفه
  • بر روی نوار آبیاری قطره ای پلاکدار امکان نصب پلاک های PC مخصوص آبیاری قطره ای وجود دارد که در این صورت خاصیت شویندگی و تنظیم کنندگی آبدهی نیز به سیستم اضافه میشود.
  • این امر شرایط را برای جلوگیری از خفگی گیاه و همچنین رشد سریع آنها در بهترین شرایط رطوبتی فراهم می‌کند.همچنین استفاده از نوار تیپ پلاکدار با کاهش زمان رویش گیاه و پایین آوردن انواع تنش‌های آبیاری یا کم‌آبی،بازدهی زراعت را افزایش می‌دهد.
  • جلوگیری از فرسایش خاک.
  • کاهش مصرف آب، افزایش تولید محصولات و به طور کلی افزایش راندمان آبیاری و کشت نتیجه‌ای است که در اثر استفاده از نوار تیپ  خصوصاً نوار نوع پلاک دار حاصل می‌شود.
  • استفاده از انواع این نوار آبیاری با توجه به عدم نیاز به تسطیح مزرعه، افزایش راندمان آبیاری و جلوگیری از رشد علف‌های هرز کمک قابل توجهی به اقتصاد کشاورزی نموده است.
  • جنس پلیمری مخصوص برای جلوگیری از چسبیدن جلبک و رسوبات
  • نوار آبیاری پلاکدار با پخش یکنواخت آب در سطح مزرعه باعث نگه‌داشتن رطوبت خاک در سطح مورد نیاز آبیاری می‌شود. این امر شرایط را برای جلوگیری از خفگی گیاه و همچنین رشد سریع آنها در بهترین شرایط رطوبتی فراهم می‌کند. همچنین استفاده از نوار تیپ پلاکدار با کاهش زمان رویش گیاه و پایین آوردن انواع تنش‌های آبیاری یا کم‌آبی،بازدهی زراعت را افزایش می‌دهد.
  • نوارهای آبیاری پلاکدار با ضخامت های مختلف دیواره، انواع مختلف قطره چکان از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی و تولید میگردند.

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای پلاک دار انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای را به صورت تکی و عمده در نازلترین قیمت از طریق فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا