سینی نشا

قیمت روز سینی نشا برنج

قیمت روز سینی نشا برنج در تجهیزات کشاورزی آریا را می توانید از طریق کانال تلگرامی و شماره های درج شده می توانید به صورت آنلاین و شبانه روزی نیز مطلع شوید.

قیمت روز سینی نشا برنج

کاربرد سینی نشا برنج

سینی نشاء در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف با بهترین کیفیت و مقاوم ترین جنس تولید و روانه بازار شده است. این سینی نشاء برای رشده گیاهچه و برنج ها تولید شده که ریشه و دانه های آن را در آن قرار می دهید که رشد کنند و با مرغوب ترین و یکنواخت ترین کیفیت رشد داشته باشد و بازده بالایی محصولاتتان داشته باشند.

سینی کشت نشاء

مزایایی سینی نشاء برنجی

  • سینی های نشاء با زهکشی و تهویه مناسب تولید شده است.
  • این محصول به گونه ای تولید شده که با هر شرایط آب و هوای نیز می توان استفاده نمود.
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی جهت ضد عفونی مجدد را داراست.
  • دارای آنتی یو وی (Anti UV) برای مقابله با پوسیدگی ناشی از نور خورشید و مقاوم به اشعه ماوراء بنفش است.
  • عمر طولانی و قابلیت استفاده به دفعات زیاد پس از ضد عفونی کردن را دارد.

معرفی سینی نشاء برنج :

سینی نشاء برنج یکی از روش های بروز و در عین حال کشت برنج است که مزایای فوق العاده ای دارد. این محصولات به صورت جعبه ای با ساختار مستطیل شکل ارائه می گردد که شامل حفره های مختلف می باشد. همچنین کنترل مناسب نشاء برنج را در محیط و در مراحل حساس و اولیه رشد را در بهترین شیوه ممکن فراهم می کند. این روش ها، موجب کاهش چشم گیر مشکلات گلوگاهی می شود و مدیریت برتر شما را بر مواظبت و رسیدگی به گیاه را به خوبی افزایش می دهد‌. از این رو این سینی نشاء ها مورد استقبال اکثر کشاورزان قرار می گیرد.

قیمت روز سینی نشا برنج

طراحی سینی نشاء برنج :

سینی نشاء برنج همانطور که گفته شد از سلول های زیادی تشکیل شده است که دارای ارتفاع مناسبی با استاندارد ویژه می باشد. به طور کلی ابعاد این محصول بسیار مناسب است که در مواقع بذر پاشی و کیفیت نشاکاری اثر مهم و بسزایی دارد‌. منافذ و سوراخ های سلول های این سینی نشاء ها به صورت مبتکرانه طراحی شده است که موجب توزیع یکنواخت آب و ریشه دورانی همه جانبه می شود. این قابلیت ها کیفیت عالی بذر ها را تضمین می کند.

ویژگی های سینی نشاء برنج :

سینی نشاء برنج از جنس مواد اولیه مرغوب پلی اتیلن ساخته شده است که محاسن فراوانی دارد. برای مثال حتی با قرار گرفتن طولانی مدت جلوی نور خورشید در برابر اشعه ماوراء بنفش واکنش نشان نمی دهد‌. همچنین این سینی از شکستگی و خوردگی های ناشی از حمل و نقل کاملاً در امان می باشند. این مدل از سینی نشاء ها را می توانید بعد از هر بار مصرف شستشو و ضدعفونی کرده تا برای استفاده های بعدی مناسب باشد. از این رو این یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

قیمت روز سینی نشا برنج

سایر محاسن سینی نشاء برنج :

سینی نشاء برنج، برای توسعه و رشد خوب ریشه در ابعاد بسیار مناسبی ساخته شده است. حفره های تعبیه شده بر روی این سینی ها دارای ساختار گرد و یا مربعی شکل هستند. قابلیت حمل گیاه پس از رشد کامل بر روی زمین از طریق این محصولات به سهولت انجام می گیرد. به طور کلی این سینی نشاء ها به گونه ای ساخته شده اند که طول عمر بالا و ماندگاری را تضمین می کنند.

قیمت روز سینی نشا برنج

قیمت روز سینی نشا برنج

برای دریافت قیمت روز سینی نشا برنج می توانید از طریق کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا و شماره های درج شده در بو سایت از این محصول به صورت آنلاین و شبانه روزی نیز مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا