تجهیزات آبیاری بارانی

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

جهت دریافت لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های درج شده در وب سایت و درگاه های ارتباطی به صورت شبانه روزی می توانید از این تجهیزات مطلع شوید.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

کاربرد تجهیزات آبیاری باران

آب یکی از مهم ترین اجزای سیستم آبیاری بارانی می باشد که شما می توایند با استفاده از سیستم از قبل تعیین شده این تجهیزات را راه اندازی کنید. سیستم آبیاری بارانی برای زمین های کشاورزی وسیع بیشترین کاربرد را دارد و به وسیله ای آبپاش آب به تمامی مزرعه و زمین های پخش می گردد و آبیاری یکنواختی به سطح زمین می بخشد و به وسیله آن محصولات بازده بالایی دارند و بدین وسیله می توان محصولات زیادی را بهره برداری نمود و به سراسر شهر و کشوری پخش کنید و محصولی با کیفیت و ارگانیک داشته باشید.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

انواع تجهیزات آبیاری بارانی

  •  قسمت تامین آب و ایجاد فشار (ایستگاه پمپاژ)
  • لوله های اصلی، نیمه اصلی ، فرعی و اتصال ها
  •  بال
  • انواع رایزر ها
  •  شیر فلکه ها و فشار سنج
  • شیر خودکار
  •  پایه آبپاش و نگهدارنده
  •  آبپاش

مزایایی تجهیزات آبیاری بارانی

  • با استفاده از تجهیزات آبیاری بارانی می توان آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات بخشید.
  • با استفاده از سیستم آبیاری محصولاتتان بازدهی بالایی دارد و به وسیله آن گیاهان دارای رشد بالایی است.
  • صرفه جویی در مصرف آب و استفاده بهیه از آن است.
  • در سیستم های آبیاری بارانی آب به ریشه گیاه و درختان میرسد.
  • نصب و راه اندازی آسان و کاهش نیروهای کارگری است.

معرفی لوله پلی اتیلن آبیاری :

لوله پلی اتیلن آبیاری بخش اصلی یک سیستم آبیاری تحت فشار به حساب می آید که نقش مهمی برعهده دارد‌. این لوله ها دارای انواع مختلفی هستند که از لحاظ سایز، نوع مواد اولیه، ضخامت، قطر و غیره با هم متفاوت هستند. به طور کلی سایز این لوله های پلی اتیلن آبیاری در انواع گوناگون ۱۰ میلی متر، ۱۶ میلی متر، ۳۲ میلی متر و ۵۰ میلی متر طراحی می شوند. همچنین در انواع کلاف های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متری عرضه می شود. هدف اصلی این محصولات انتقال آب مورد نیاز تحت فشار معینی در زمین های کشاورزی، باغبانی، زراعی، گلخانه ای و غیره می باشد.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

ویژگی های لوله پلی اتیلن آبیاری :

لوله پلی اتیلن آبیاری، در مصرف آب صرفه جویی می کند و مانع از هدر رفتن آب می شود. همچنین مانع از رویش علف های هرز و آفات در زمین های کشاورزی می شود. این لوله ها علاوه بر انتقال آب ، کود و سموم کشاورزی را بر روی زمین های کشاورزی توزیع می کند. زیرا دارای مواد اولیه تشکیل دهنده فوق العاده مرغوب است که در مقابل سایش، فرسایش، خوردگی و غیره مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین دارای وزن سبک هستند که جمع آوری آسانی دارند و در هر شرایط و موقعیت زمین های شیب دار، ناهموار و غیره نصب می شود.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

معرفی رایزر پلی اتیلن :

رایزر پلی اتیلن یکی از کاربردی ترین اجزای سیستم آبیاری بارانی کشاورزی می باشد که عملکرد مهمی را ایفا می کند. این رایزر یک لوله با ابعاد استاندارد است که در راستای عمودی قرار می گیرد و عمل آب رسانی را به آبپاش مربوطه فراهم می کند. این رایزر ها در انواع جنس های پلی اتیلن، گالوانیزه، آهنی، یو پی وی سی، فلزی و غیره طراحی شده اند.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

مزایای رایزر پلی اتیلن :

رایزر پلی اتیلن یکی از لوازم کاربردی لوازم آبیاری است که برای رایزر های فلزی جایگزین مناسبی می باشد. همچنین در مقابل مواد شیمیایی، خورنده های فیزیکی و غیره دوام بالایی دارند. به طور کلی رایزر ها بالاتر از سطح گیاهان نصب می شود که عمل آبرسانی را به صورت یکنواخت بر روی محصولات کشاورزی پخش می کند. این رایزر ها دارای تحمل فشار کاری به میزان ۱۰ بار است و در مقابل درجه حرارت بالای نور خورشید دوام و مقاومت بالایی دارد. به علاوه نصب و راه اندازی ساده ای دارند.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

برای دریافت لیست قیمت روز تجهیزات آبیاری بارانی می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و با تخفیف ویژه زمستانه این محصول را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا