فیلتر دیسکی آبیاری

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه با بهترین کیفیت در برند های مختلف را میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری در تجهیزات کشاورزی آریا تهیه کنید. اين فيلتر جهت جداسازی ناخالصي های معلق موجود در آب با رنج های مش 20،50، 100، 130،150 و200 ميكرون مورد استفاده قرار ميگيرد.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

کاربرد فیلتر دیسکی 3 اینچ

این فیلتر ها از یکسری واشرهای پهن و حلقه مانند که بر روی همدیگر بصورت فشرده سوار شده اند تشکیل و برای جدا سازی آب از ذرات معلق و مواد بیولوژیکی در آبیاری قطره ای استفاده می گردد دیسک های هم رنگ دارای روزنه های هم اندازه می باشند.
فیلتر دیسکی با سایز 3 اینچ با ماکزیمم دبی فیلتراسیون 50 مترمکعب بر ساعت و دبی موثر 30 متر مکعب بر ساعت، سطح مناسب فیلتراسیون 1/699 سانتیمتر مربع. مناسب جریانهای کم با قابلیت حذف ذرات تا 130 میکرون بوده و فيلتر ديسكی به طور معمول اولين مرحله تصفيه آب در اغلب فرايندها تصفيه‌ مي‌باشد. فيلترهای ديسكي راه كاری نوين در تصفيه آب به شمار مي روند كه دارای ویژگی های همچون سرعت بالاي تصفيه, حجم اشغالي كم و هزينه پايين ميیباشد. اين فيلتر ها با بدنه پلی آمید مقاوم در برابر گرما و سرما و ضربه می باشد.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

انواع فیلتر دیسکی

  • فیلتر دیسکی 3 اینچ آزود
  • فیلتر دیسکی 3 اینچ هلیکس
  • فیلتر دیسکی 3 اینچ آیتوک
  • فیلتر دیسکی 3 اینچ ارهاس

موارد استفاده فیلتر دیسکی

  1. استفاده برای آب با کیفیت های مختلف
  2. قابل استفاده در بخش های مختلف کشاورزی و صنعت

مزایایی فیلتر ديسكی

  1. فيلتراسيون عمقی
  2. حداكثر اطمينان در كاربرد چند گانه فیلترهای دیسکی
  3. جداسازی قابل اطمينان فیلتر دیسکی
  4. مقاومت زياد در برابر فشار
  5. عمر مفيد طولانی فیلترهای دیسکی
  6. نگهداری آسان فیلترهای دیسکی
  7. فيلتر های ديسكی امكان تميز شدن سريع و آسان را دارند.
  8.  هر چقدر مش فیلترها بالا باشد قدرت تصفیه کنندگی آن بالاتر میرود.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

معرفی فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ :

فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ از سری تجهیزات مفید و کاربردی سیستم های آبیاری تحت فشار کشاورزی است که عملکرد باکیفیتی دارد. این فیلتر ها به دو‌ دسته پلیمری و فلزی تقسیم شده است که هرکدام خواص عالی دارند. ساختار این فیلتر از چندین صفحه بزرگ تشکیل شده است که در یک محفظه بزرگ جاسازی شده است. این دیسک های روی هم از منافذ متعددی تشکیل شده است که شن، گرد و غبار و دیگر معلقات داخل آب را به خوبی به دام می اندازد. نحوه عملکرد فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ بر اساس نیروی گریز از مرکز می باشد که آب از سطح بالا وارد شده و در موقعیت پایین فیلتر می شود.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

ویژگی های فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ :

فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ، دارای عملکرد تصفیه بسیار عالی و رضایت بخش است که از ۵، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میکرون بهره می برد. ویژگی فشار کاری این فیلتر دارای ۸ بار است که در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد کار می کند.
اجزای تشکیل دهنده این فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ از شاسی نگه دارنده قطعات، سیستم بک واش، کارتریج، همزن فیلتر و صفحات سرامیکی می باشد.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

مزایای فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ :

فیلتر دیسکی آیتوک ۳ اینچ، دارای کاربرد ساده و راندمان بازدهی بسیار عالی می باشد. این محصول دارای طراحی ارگونومیک است که مانع از فشار زیاد آب می شود. همچنین از جنس بدنه مقاوم و ضد زنگی بهره می برد.
این فیلتر دیسکی در مقابل مواد شیمیایی، فشار و ضربه های متعدد دوام بالایی دارد. هدف اصلی این محصول جلوگیری از رسوب قطعات و‌تجهیزات سیستم آبیاری قطره ای می شود که اختلالی در عملکرد آبیاری ایجاد نمی کند. این فیلتر دیسکی ۳ اینچ مناسب زمین های کشاورزی، آبیاری گلخانه ای، آبیاری های بارانی و غیره مناسب می باشد.

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ ساخت ترکیه

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ

قیمت فیلتر دیسکی 3 اینچ در وب سایت ما با بهترین برند ها در ارزان ترین قیمت ها پیدا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا