دسته‌بندی نشده

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

آیا دنبال وارد کننده مستقیم آبپاش های چمنی سایم ترکیه و دیگر آبپاش های پلاستیکی چینی هستید؟ انواع آبپاش های چمنی در برند های مختلف سایم ترکیه و ایتالیا آماده پخش است.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

معرفی آبپاش های چمنی :

آبپاش های چمنی که مخصوص آبیاری برای فضا های سبز از جمله چمن، سبزیجات و دیگر محصولات مانند یونجه مناسب هستند.
این نوع از آبپاش ها به دلیل آب دادن آرام زمین و فضای سبز به محصول آسیب وارد نمی کند و مانند قطره رات ریز باران روی محصول فرود می آیند، آبپاش های چمنی به چند مدل دو پره و پنچ پره تقسیم می شوند و برای این که شما با وارد کننده مستقیم این محصول در تماس باشید با شماره های زیر تماس بگیرید.
آبپاش ها چمنی در کشور های ترکیه بیشترین ساخته می شوند و دارای بالاترین کیفیت هستند هر چند کشور های چین هم این محصول رو ساخته و وارد بازار داخلی کنند.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

معرفی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر مدل ps ultra 12A از سری مدل های محبوب و پرفروش است که از ساختار منحصر به فردی بهره می برد. این محصول توسط کمپانی هانتر آمریکایی ساخته شده است که از عملکرد باکیفیت و مناسب برخوردار می باشد.
این سری از ابپاش های آبیاری از مدل های مخفی شونده می باشند که از رایزر پنهان بهره می برد. به طوری که بلندی کل این ابپاش ابیاری هانتر به میزان ۱۸ سانتی متر است.
با این اوصاف این مدل از آبپاش آبیاری مخفی شونده هانتر گزینه ای مناسب برای چمن ها، فضای سبز، پارک، زمین فوتبال و غیره گزینه ای مناسب است.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

ویژگی آبپاش آبیاری هانتر :

آبپاش آبیاری هانتر، از بدنه قسمت مخفی شونده به میزان سایز ۱۰ سانتی متر بهره می برد و مجهز به سایز ورودی آبپاش: “۱/۲ می باشد.
این محصول دارای محدوده دبی آبپاش به میزان ۰٫۸ تا ۲۰٫۱ لیتر در دقیقه است . این مدل از ابپاش ابیاری مخفی شونده از فشار کارکرد آبپاش: ۱ الی ۲٫۵ بار و  قابلیت تنظیم زاویه پاشش: ۰ تا ۳۶۰ درجه بهره می‌ برد. همچنین از جنس قطعات تشکیل دهنده مرغوب و باکیفیت بهره می برد.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

معرفی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو از سری دسته های پرکاربرد است که توسط کشور ترکیه ساخته و طراحی شده است. این محصول دارای طراحی ویژه و بی نظیر است که قابلیت پخش و توزیع یکنواخت آب را بر روی سطح زمین فراهم می کند. همچنین مدل مناسبی برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب است که بخصوص برای مناطق کم آب و کم بارش طراحی شده است.
این آبپاش آبیاری آمبو از مدل های ضربه ای با جنس بدنه فلزی است که برای زمین های متوسط الی بزرگ گزینه ای مناسب می باشد. همچنین برای سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک کاربرد عالی دارد.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

ویژگی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری بارانی آمبو از مدل های تمام دور است که همه ی زاویه های مجاور خود را آبیاری می کند تا محصولات زراعی مربوطه رشد عالی و همه جانبه ای داشته باشد.
این ابپاش ابیاری دارای ابعاد مناسب با وزن سبک و مناسب است. همچنین از جنس مواد اولیه باکیفیت ساخته شده است که در مقابل زنگ زدگی، نور اشعه ماوراء بنفش، املاح داخل آب و ضربه های فیزیکی و غیره دارای طول و عمر بالا و ماندگاری می باشد. قطر ورودی این ابپاش به میزان ۱/۵ اینچ می باشد.

وارد کننده انواع آبپاش چمنی

وارد کننده انواع آبپاش چمنی :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا وارد کننده انواع آبپاش چمنی در ارزان ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا