دسته‌بندی نشده

نمایندگی فروش آبپاش پروت آلمان

نمایندگی فروش و عرضه انواع آبپاش آبیاری آلمانی از جمله پروت که دارای بدنه از جنس برنجی و همچنین با نازل های مختلف در دو مدل تمام دور و چرخش 360 و همچنین تنظیمی رو می توانید به صورت مستقیم خریداری کنید.
آبپاش های آبیاری که در شرایط بد امروزه که در خاورمیانه بخصوص حاکم شده است استفاده از این وسیله و بخصوص تجهیزات و شیرآلات آبیاری بارانی و قطره ای برای جلوگیری از حجم آب کمتر و همچنین استفاده از تجهیزات مستلزم و با کیفیت عالی می توانید استفاده کنید.
در این بین آبپاش های پروت آلمان که دارای بهترین کیفیت در بنه برنجی و همچنین تحمل فشار بالا و پرتاب آب خوب از شعاع پاشش کم و تا 30 متر می توانید از این مدل از آبپاش ها که ورودی آن 1 اینج می باشد.

در دو مدل تمام دور و تنظیمی برای زمین های زراعی استفاده لازم رو ببرید برای تماس و ارتباط با نمایندگی های فروش انواع آبپاش های آبیاری می توانید با مدیران فروش در تماس باشید.

نمایندگی فروش آبپاش پروت آلمان

ویژگی آب پاش پروت آلمان

سرعت چرخش بسیار بالای این آب پاش پروت آلمان در کمتر از 1 دقیقه، هم برای آبیاری منظم زمین های گلخانه ای و هم برای آبیاری سریع چمن ها و فضای سبز مناسب است.

آب پاش پروت آلمان مدل w 3.22 قدرتمندترین و کارآمدترین هستند.

آنها به شما این امکان را می دهند تا ناحیه ای با شعاع بیش از 36 متر را به طور مساوی بپوشانید. این آب پاش ها دارای انواع ضربه و مخفی شوند هستند.

هر کدام از این آب پاش ها به طور گسترده ای در کشاورزی و سایر مناطق که به بیشترین شعاع آبیاری و تراکم زیاد بارندگی نیاز دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

فناوری های نوآورانه PERROT را قادر ساخته است  تا به حداکثر عملکرد و کیفیت توزیع رطوبت دست یابد.

همچنین حفاظت از محیط زیست را به بهترین شیوه ممکن اعمال کنند.

مزایای این آب پاش پروت آلمان عبارتند از:

  •  عملکرد یکنواخت با ارتعاشات کم و بدون نوسان
  •  سایش کم حتی در کار مداوم
  • با کنترل سرعت بی نهایت و متغیر
  • بدون سر و صدا و وزن کم.

مزایای استفاده از آب پاش و روش های آبیاری بارانی

استفاده از آب پاش و روش های آبیاری بارانی روشی برای آبیاری محصولات کشاورزی است. محصولاتی که در آنها آب به صورت باران بر روی خاک و گیاهان پاشیده می شود.

در مقایسه با آبیاری سطحی، آبیاری بارانی مزایای زیادی دارد.

این عمل شرایط را برای رشد گیاهان بهبود می بخشد. زیرا محتوای رطوبت نه تنها خاک، بلکه لایه سطحی هوا را افزایش می دهد،
درجه حرارت آنها و تلفات ناشی از تبخیر از سطح خاک را کاهش می دهد، گرد و غبار از گیاهان شسته می شود که باعث افزایش تنفس، جذب کربن، توسعه و تجمع مواد آلی می شود.

پس از پاشیدن آب بر روی زمین، ساختار خاک کمتر تخریب می شود و می توان زودتر درمان پس از آبیاری را شروع کرد ، به همین دلیل رطوبت بیشتری در خاک حفظ می شود.همچپین باعث می شود کودها همراه با آب آبیاری استفاده شود.
آبیاری باران را می توان در هر زمان از روز انجام شده و هر نرخ آبیاری می توان داده می شود. به گونه ای که با کوچکترین (30 متر شروع 3/ هکتار) این به شما امکان می دهد رطوبت خاک بهینه را برای گیاهان در زمین های دارای زمین دشوار و در مناطقی با خاک نازک، واقع در سنگهای بسیار نفوذ پذیر (شن و ماسه) جایی که آبیاری سطحی نیاز به مقدار زیادی کار برنامه ریزی دارد یا با تلفات قابل توجهی آب همراه است به خوبی حفظ کنید.

در سیستم های آبیاری بارانی معمولاً کانال و شیار کم عمقی وجود ندارد؛ بنابراین، از زمین به طور کامل استفاده می شود و محصولات و ادوات کشاورزی بهره وری بیشتری دارند. گاهی اوقات این روش آبیاری از لحاظ اقتصادی کمتر سودآور از آبیاری های معمولی است.

نمایندگی فروش آبپاش پروت آلمان

نمایندگی فروش آبپاش پروت آلمان

جهت خرید و سفارش ارزان قیمت انواع و اقسام آب پاش ها هم اکمون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا