قطره اینوار آبیارینوار آبیاری پلاک دار

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار با مارک های ایرانی و خارجی بر اساس استانداردهای روز دنیا، دارای تأییدیه از جهاد کشاورزی به صورت عمده و خرده با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فاصله پلاک‌های ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ سانتیمتر تولید شده و  در تجهیزات کشاورزی آریا به فروش میرسد.

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

کاربرد نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

نوار آبیاری قطره ای که به نوار تیپ معروف بوده و برای کشت‌های گلخانه‌ای و گیاهان ردیفی و متراکم مانند: انواع صیفی‌جات و سبزیجات بسیار مناسب است. نوار تیپ پلاک دار برای آبیاری گیاهان همچون گوجه فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، هندوانه، بادمجان و گیاهان مختلف دیگر استفاده می‌شود. انواع نوار تیپ با توجه به عدم نیاز به تسطیح مزرعه کاربرد داشته و افزایش راندمان آبیاری و جلوگیری از ازدیاد علف‌های هرز کمک قابل توجهی به اقتصاد کشاورزی نموده است.

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

مزایایی استفاده از نوار آبیاری پلاک دار

  • نوار تیپ پلاک دار آبیاری یکنواختی به مزرعه تان میبخشد و موجب نگه‌داشتن رطوبت خاک در سطح مورد نیاز آبیاری می‌شود.
  • در روش آبیاری پلاک دار از خفگی گیاه جلوگیری کرده و همچنین رشد سریع آنها در بهترین شرایط رطوبتی فراهم می‌کند.
  • همچنین استفاده از نوار تیپ پلاکدار با کاهش زمان رویش گیاه و پایین آوردن انواع تنش‌های آبیاری یا کم‌آبی، بازدهی زراعت را افزایش می‌دهد.
  • گرچه استفاده از نوار تیپ پلاکدار باعث افزایش هزینه اولیه آبیاری می‌شود، اما با کاهش مصرف آب و افزایش قابل توجه محصول و یکنواختی آن، موجب افزایش درآمد کشاورزان خواهد شد. این موضوع باعث شده است تا برای آبیاری کشت‌هایی مانند ذرت، چغندر و حتی گندم و جو نیز از نوار تیپ استفاده شود.
  • نوار تیپ آبیاری تا حد زیادی مصرف آب را کاهش داده و در کشت های متراکم بسیار کاربرد دارد.

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

معرفی بیشتر نوار آبیاری قطره ای پلاک دار :

نوار آبیاری قطره ای پلاک دار یکی از تجهیزات اصلی و جانبی پروژه های آبیاری است که مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. این محصولات از جنس مرغوب پلی اتیلن ساخته شده است که مزایای منحصر به فردی دارد.
این مدل از نوار تیپ های آبیاری قطره ای پلاک دار در مقایسه با نوار تیپ های درز دار از انتشار بیشتر  یکسان آب بر روی زمین های کشاورزی بهره می برد. این محصولات باتوجه به طراحی ویژه ای که دارند، دارای قابلیت استفاده در انواع شرایط و موقعیت زمین های کشاورزی شیب دار، معلق، پست و هموار نصب و اجرا می شود.

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

ویژگی نوار آبیاری قطره ای پلاک دار :

نوار آبیاری قطره ای پلاک دار از میزان آبدهی 1/2، 1/6 و 2 لیتر بر ساعت بهره می برد. همچنین دارای ضخامت های 150 تا 200 میکرون و فشار کارکرد 0/8 بار الی 1 بار است. یکی از ویژگی های سودمند این مدل نوار تیپ ها، قابلیت تعبیه پلاک های PC می باشد که امکان خود شویندگی و تنظیم کنندگی خودکار را به خوبی فراهم می کند. این محصولات دارای انواع مدل های مختلفی هستند که مدل مناسب بسته به نوع متراژ زمین انتخاب می شود.

محاسن نوار آبیاری قطره ای پلاک دار :

نوار آبیاری قطره ای پلاک دار، علاوه براینکه رشد عالی و همه جانبه گیاهان و محصولات کشاورزی را فراهم می کند، بلکه از رشد علف های هرز و آفات نیز جلوگیری می کند. جنس پلی اتیلن باکیفیت این مدل نوار ابیاری مانع از چسبندگی جلبک و رسوب به دیواره داخلی می شود.

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

لیست قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار :

نمایندگی های آنلاین ما در سراسر داخل کشور عرضه کننده انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری ارزان قیمت این محصولات هم اکنون با شماره های موجود در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا