سه راهی جوشی

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید خریداری نمایید.

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

کاربرد سه راهی جوشی پلی اتیلن

سه راهی جوشی پلی اتیلن با بهترین کیفیت و با استاندارد های روز دنیا تولید و روانه بازار شده است. این محصول کاربرد فراوانی در سیستم های آبیاری و آبرسانی شهری نیز بیشترین کاربرد را دارد. اتصالات جوشی پلی اتیلن با انواع سر دنده های موجود در بازار سازگاری کامل را دارد و شما می توانید در انواع سایز های این محصول را خریداری نمایید.

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

مزایایی سه راهی جوشی پلی اتیلن

  • سه راهی جوشی پلی اتیلن به دلیل وزن سبکی که دارد نصب و راه اندازی آن بسیار آسان می باشد.
  • این محصول با استاندارد های روز دنیا تولید شده و مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش و زنگ زدگی را دارد.
  • این نوع اتصالات در دو نوع فشارمعمولی و فشار قوی تولید می گرددکه بر اساس فشار خط نوع سیال و ضخامت لوله مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این نوع اتصالات به صورت زانوجوشی پلی اتیلن سه راه جوشی پلی اتیلن تبدیل جوشی پلی اتیلن و فلنچ جوشی پلی اتیلن وکمربند جوشی و گپ پلی اتیلن تولید می گردد.

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

معرفی سه راه جوشی پلی اتیلن:

سه راه جوشی پلی اتیلن دارای سه قسمت اصلی می باشد. برای نصب و اتصال، لوله در امتداد قسمت مشخص شده برش می خورد و همچنین برای اتصال به همدیگر جوش داده می شوند.
بارز ترین کاربرد سه راه پلی اتیلن جوشی در سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی می باشد.
موقعیت نصب این محصول از دو شیوه جوش لب به لب و یا جوش الکتروفیوژن می باشد. این سه راه متناسب با استاندارد های آلمان و بین المللی ساخته شده است که قابلیت اطمینان بالایی دارد.

انواع سه راه جوشی پلی اتیلن:

سه راه جوشی پلی اتیلن از دسته اتصالات پرکاربرد است که به وسیله دستگاه جوش متصل می شود. به طور کلی این اتصالات از دو نوع تزریقی و ساختگی طراحی شده است.
این مدل از سه راه ها متناسب به زاویه ناف به انواع سه راه مستقیم و سه راه ۴۵ درجه تقسیم می شود.
همچنین این محصول بسته به قطر ورودی های تأسیسات به سه مدل سه راه مساوی، سه راه نامساوی و سه راه نامساوی تبدیل دار تقسیم می شود. هرکدام به نوبه خود دارای کاربرد خاسی هستند که به بهترین شیوه ممکن نیاز کاربران را تأمین می کنند.
به علاوه از لحاظ گرید، این دسته از سه راه های جوشی پلی اتیلن متناسب با گرید لوله مربوطه در انواع مختلف ۸۰ و ۱۰۰ همچنین در انواع فشار های متعدد ۶ بار، ۸ بار، ۱۰ بار و ۱۶ بار و خیلی بیشتر تولید می شوند.

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

عملکرد سه راه جوشی پلی اتیلن:

سه راه جوشی پلی اتیلن، دارای کاربرد اصلی و مهم کاربردی انشعاب گیری از طریق لوله اصلی پلی اتیلن می باشد.
یکی از مدل ها سه راه ۹۰ درجه یا همان سه راه مساوی ۹۰ درجه است که از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد.
این محصول در مسیر و پروژه های لوله کشی نقطه اتصال بسیار مستحکم و مقاومی ایجاد می کند که برای همین برای جاهای حساس مناسب می باشد. سه راه جوشی پلی اتیلن، دارای خاصیت ضد زنگ و کاملا ضد خوردگی است که از عمر طولانی و ماندگاری نیز بهره می برد.

قیمت سه راهی جوشی پلی اتیلن

برای دریافت قیمت روز یه راهی جوشی پلی اتلین می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین از این محصول مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا