آبپاش آبیاری

قیمت آبپاش برنجی نلسون آمریکا

قیمت آبپاش برنجی نلسون آمریکا در سایز های مختلف در وب سایت آبیاریو از نرخ پایین تری برخورداراست و شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده با مدیریت مهندس منصوری با تخفیف ویژه زمستانه خریداری نمایید.

قیمت آبپاش برنجی نلسون آمریکا

کاربرد آبپاش برنجی نلسون

آبپاش آبیاری نلسون توسط کمپانی آمریکای تولید شده و جزو آبپاش های تمام دور است و با جنس بدنه برنجی و با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شده است. این آبپاش جزو آبپاش آبیاری نلسون با بدنه فلزی که دارد دارای شعاع پاشش بالایی است و زمین های کشاورزی بزرگ را به راحتی آبدهی می کند و جزو پرطرفدار ترین نوع آبپاش در ایران بوده و در بین کشاورزان و باغداران محبوبیت بسیار بالایی دارد و در مقابل باد های شدید بسیار مقاوم است.

مشخصات فنی آبپاش نلسون

  • آبپاش برنجی 4/1 1 اینچ تنظیمی و تمام دور نلسون امریکا
  • F80:تمام دور-شعاع پاشش:5/18الی33متر
  • P85:تنظیمی-شعاع پاشش:5/14الی4/29متر
  • مقاوم در برابر بادهای شدید

ویژگی های آبیاری بارانی از طریق آب پاش برنجی نلسون آمریکا

آب پاش برنجی نلسون آمریکا با قابلیت نصب بر روی لوله های آبیاری تحت فشار و یکسر رایزر پلی اتیلن، آبیاری همه جانبه ای را بر روی زمین های کشاورزی فراهم می کند.
این آب پاش با الگو گرفتن از باران طبیعی به صورت مساوی بر روی محصولات کشاورزی آب مورد نیاز را توزیع می کند‌. از همین رو موجب رشد بی رویه و افزایش محصولات کشاورزی می گردد.

این آب پاش برنجی نلسون آمریکا دارای ساختار بسیار باکیفیت و ویژه است. همچنین در مقابل ضربه ها و فشارهای فیزیکی احتمالی دوام می آورد و ماندگاری خود را از دست نمی دهد.

این محصول مخصوص کمپانی آمریکایی از بدنه مقاوم ضد ضربه و پوشش ضد زنگ تشکیل شده است که دارای عملکرد فوق العاده باکیفیت و مرغوب است.

این آب پاش برنجی نلسون آمریکا دارای کاربرد های گسترده ای است. به عنوان مثال مدل مناسبی در فضا های سبز، پارک و چمن ها، مزارع، زمین های کشاورزی، گلخانه ها، ویلا ها و غیره می باشد.

مزایای کارکرد آب پاش برنجی نلسون آمریکا

در مناطقی که بارش باران کم است و محصولات مختلف کشاورزی نیاز به آبیاری مداوم دارند. از همین رو یکی از روش های مؤثر و مهم آب رسانی این محصولات نصب سیستم آبیاری بارانی می باشد.
این ویژگی آب رسانی یکنواختی را بر سطح زمین فراهم می کند. در این راستا یکی از اجزای سیستم آبیاری بارانی که به عنوان قلب تپنده آن شناخته می شود آب پاش ها می باشد.
از همین رو یکی از پر طرفدارترین ها آب پاش برنجی نلسون آمریکا می باشد که عمل آبیاری مزارع را به بهترین شیوه ممکن فراهم می کند.
این آب پاش با تنظیمات تمام دوری همه ی محصولات را به یک اندازه آبیاری می کند‌ و این امر موجب می شود از رشد علف های هرز جلوگیری شود.

قیمت آبپاش نلسون

برای دریافت قیمت روز آبپاش نلسون می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین از این محصول و با مشاوره رایگان به وسیله کارشناسان فروش ما به صورت شبانه روزی مطلع شوید و با تخفیف ویژه زمستانه آبپاش آبیاری نلسون را بسته به نیازتان خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا