آبپاش aban

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

آبپاش های آبیاری با استفاده از فن آوری جدید جهانی و پرهیز از تمامی کمبودها و عیوبی که تاکنون درآبپاش های داخلی و خارجی وجود داشته است، تولید می گردد.
ویژگی:
ساخته شده از پلیمرصنعتی مقاوم
دارای یکنواختی پاشش مقاوم در برابر باد (زاویه 24 درجه نسبت به افق)
ورودی آبپاش

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

شرح عملکرد آب پاش های آبیاری بارانی:

سیستم آبرسانی تحت فشار بارانی یکی از روش های آبیاری نوین کشاورزی است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. هدف اصلی و مزایای این روش توزیع قطره های آب همانند باران بر روی زمین های کشاورزی است. از قطعات اصلی این سیستم های آبیاری آبپاش آبیاری است که در انتهای این قطعات متصل می شود. به گونه ای که عمل آبرسانی را بدون ایجاد رواناب شدن آب بروی سطح خاک، میزان آب مورد نیاز و معین شده را بر روی زمین های زراعی و محصولات پخش می کند. به طور کلی این آبپاش ها به دو صورت چرخان و ثابت ساخته و طراحی شده اند. برای همین متناسب با نیاز کاربران و نوع محصولات و گیاهان سفارش داده می شوند.

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

معرفی بیشتر آبپاش های آبیاری بارانی

آبپاش های آبیاری بارانی که دارای ویژگی گردان هستند، از زاویه چرخش ۳۶۰ درجه بهره می برند و معمولا در وسط زمین های بزرگ و متوسط نصب می شوند. طراحی این مدل از تجهیزات به صورت های مختلف دنده ای، ضربه ای و غیره است. آب فشان ها یا اسپریر همان آبپاش های ثابت هستند که معمولا در حاشیه کنار زمین ها تعبیه می شوند.

شرح آبپاش های ضربه ای آبیاری

آبپاش های ضربه ای آبیاری یکی‌از پرکاربردترین ها است که به یک یا دو عدد نازل قدرتمند مجهز شده اند. جت این محصول فواره های مشخصی از آب را برای پخش بر روی زمین وارد هوا می کند. آبپاش هایی که تنها یک نازل دارند، به یک عدد روزنه خروجی مجهز هستند که در مقایسه با مدل های دیگر میزان آب کمتری را پخش می کند.
از طریف دیگر آب پاش هایی که به دو نازل برخوردار هستند، یکی از نازل ها برد بالایی از پرتاب آب دارد و یکی دیگر هم برد کمی را فراهم می کند. برای همین خاطر در مصرف آب صرفه جویی و درعین حال توزیع همه جانبه آب را هم فراهم می کند.

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

ویژگی های آبپاش های آبیاری ضربه ای

آبپاش های آبیاری ضربه ای دارای سازگاری با انواع مدل های مختلف سرآب پاش ها می باشد تا عملکرد عالی آبرسانی را در بهترین نحو ممکن افزایش دهد‌.
این سرآب پاش ها می توانند دارای طراحی دبی ثابت، قطر ثابت و جت پخش کننده باشند. همچنین اکثر این محصولات دارای جنس مرغوب ساخته شده از برنج و پلاستیک می باشند. هر کدام از این محصولات نامبرده دارای کارایی بسیار رضایت بخش و عمر طولانی می باشند.

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

معرفی آبپاش های آبیاری دنده ای

آبپاش های آبیاری دنده ای از دیگر مدل های پرفروش است که از عملکرد مناسب بهره می برند. این سری از آبپاش ها به توربین کوچکی مجهز هستند و دارای قابلیت گردان می باشند.
همچنین از یک یا چند عدد خروجی برخوردار هستند که به بهبود کارایی پخش آب کمک بسزایی می کنند. این چرخش ها دارای سرعت پایین و فاقد اغتشاش است که آبیاری کامل گیاهان مزارع را فراهم می کند.

فروش ویژه آبپاش های آبیاری aban

فروش ویژه آبپاش های آبیاری

نمایندگی های آنلاین تجهیزات کشاورزی مرکز فروش ویژه آبپاش های آبیاری است که انواع و اقسام این محصولات را با ارزان ترین قیمت ها و معروف ترین برند ها را به فروش می رساند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و حضوری هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا