سینی نشا

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع مختلف موجود می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت آنلاین و بدون واسطه خریداری نمایید.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

کاربرد سینی نشاء

سینی نشاء یکی از محصولات پر کاربرد برای کشت جوانه انواع گیاهان می باشد و کاشت یکنواخت و مرغوبی به محصولاتتان می بخشد. سینی نشاء در حفره های مختلف به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید شده است که در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. این محصول از قیمت پایین تری برخوردار است که نصب و راه اندازی آن بسیار آسان می باشد. این محصول ازایش تولید و راندمان 100 درصد را دارد.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

مزایایی سینی نشاء

  1. سینی نشاء دارای زهکش مناسب می باشد
  2. این محصول از تهویه مناسبی نیز برخوردار است.
  3. می توانید دفعات بیشتری از این محصول نیز استفاده کنید.
  4. سینی نشاء در دو جنس پلی اتیلن و یونولیت تولید و ورانه بازار شده است.

معرفی سینی نشا:

سینی نشا یکی از محصولات نوین برای کاشت نهال ها و بذر های مختلف می باشد که در انواع اشکال و حفره های مختلف ساخته و طراحی شده است. کاشت محصولات به این طریق موجب افزایش چشم گیر گیاهان، گل ها و میوه های گلخانه ای می شود. به عبارتی دیگر این سینی نشا ها هیچگونه خسارت هایی را به محصولات وارد نمی کند و هم به بهتر رشد کردن آن کمک بسزایی می کند. این ابزار های باغبانی معمولا از جنس مرغوب پلی استیرن، پلی پروپلین و پلی اتیلن ساخته شده اند که مقاومت بالایی دارند.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

ویژگی های سینی نشا :

سینی نشا یکی از ابزار های مهم برای مواقعی بیشتر استفاده می شود که نهال ها در مرحله رشد حساس و حیاتی هستند. به گونه ای که کیفیت عالی محصولات زراعی را در آینده نیز تضمین می کند. این سینی نشا ها در انواع مدل ها با طراحی های مختلف ساخته می شوند. ساختار بدنه آن از بدنه موازی، شیب ملایم و حفره های زیادی تشکیل شده است. این حفره ها موجب رشد عمودی محصولات گلخانه ای می شود. علاوه براین، انواع سینی نشا ها از حافظ ارتفاع حفره ها، تعداد سلول ها، جنس سینی و نوع آن ها با هم متفاوت هستند. برای همین خاطر هر کدام را با توجه به نوع گیاه مربوطه باید انتخاب کنید.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

محاسن سینی نشا :

سینی نشا ها به گونه ای طراحی شده اند که محصولات گلخانه ای ازطریق آن به صورت زود رس تولید می شوند. زیرا هم آسیب به ریشه ها کاهش می یابد و هم اینکه همه این گیاهان به صورت یکنواخت و فراگیر رشد می کند.
از طرف دیگر آفت ها، علف های هرز و قارچ های بیماری زا راهی برای رشد در کنار دیگر محصولات نخواهند داشت. این سینی نشا ها مانع از نفوذ درجه حرارت بالای نور خورشید می شوند برای همین از آن ها محافظت بیشتری به عمل می آید.

فروش سینی نشا اصفهان با نازلترین قیمت

مشخصات دیگر سینی نشا :

سینی نشاء ها محل مناسبی برای رشد و پرورش باکیفیت کاهو، کلم، فلفل، برنج، ذرت، پیاز، انواع گل و کاکتوس ها، گیاهان دارویی، آویشن، نعنا، انواع نهال ها و درختچه ها و غیره می باشد.
مجرا های تهویه هوا در این سینی نشاء ها موجب می شود تا ریشه گیاهان از رطوبت در امان بمانند. شکل سلول های این سینی نشاء ها متفاوت هستند و در انواع گرد، مربع شکل، مستطیلی، شش ضلعی ، و غیره طراحی و ساخته شده اند.

فروش سینی نشا اصفهان

فروش سینی نشاء اصفهان در انواع مختلف به صورت عمده و خرده می توانید در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین و حضوری بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت بازار از طریق کارشناسان فروش ما خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا