تایمر آبیاری

فروش تایمر آبیاری خانگی

یکی از پرفروش ترین وسیله بین تجهیزات در آبیاری خانگی را می توان گفت تایمر آبیاری خانگی می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

مشخصات تایمر آبیاری خانگی

با استفاده از این وسیله دیگر نیازی نیست نگران آبیاری گیاهان و باغچه های خود باشید. تایمر آبیاری خانگی را به راحتی بر روی شیر های خانگی متصل می گردد. کارکرد این تایمر های آبیاری به وسیله باطری می باشد. عمر مفید باطری در تایمرهای آمریکایی یک سال و در تایمر های تایوانی ۳ ماه می باشد.
نحوه تنظیم و کارکرد با این تایمر های به راحتی هر چه تمام می باشد و با یک بار تنظیم کردن این تایمرها برای به طور مداوم کار می کنند تا شما تنظیم دیگری بر روی آن ها انجام دهید.
به طور مثال اگر بخواهید آبیاری در ساعات اول صبح انجام شود ساعت شروع آن را مثلا بر روس ساعت ۶ صبح تنظیم می کنید و مدت آبیاری را می توانید از ۲ دقیقه تا ۱۲۰ دقیقه تنظیم نمایید.
تعداد دفعات آبیاری نیز قابلیت تنظیم را دارا می باشد. به طور مثال شما می توانید آبیاری باغچه خود را هر ۶ /۱۲ /۲۴/ ۴۸ و ۷۲ ساعت یه مرتبه تنظیم نمایید. در انتها نیز همچنینی می توانید اگر نیاز آبی گیاه شما کم می باشد و یا محدودیت دسترسی به آب را دارید از برنامه هفتگی آبیاری استفاده نمایید (مثلا هر هفته ۲۰ دقیقه تایمر آبیاری کار کند).

فروش تایمر آبیاری خانگی

نصب تایمر آبیاری بهکو

تنظیم و نصب این شیر تایمر آبیاری بسیار ساده و راحت است. این محصول از مواد عالی و با کیفیت ساخته شده است و اگر موارد نگهداری از آن را اجرا کنید می توانید سالهای سال از آن استفاده نمایید.

فروش تایمر آبیاری خانگی

مزایای تایمر آبیاری بهکو باغ

  • با استفاده از تایمر آبیاری بهکو باغ آبیاری محصولات را می توان در هر زمان از روز انجام داد.
  • جریان مایع آهسته در قالب آبیاری که به گیاهان اجازه می دهد تا 93٪ از کل را جذب کنند.
  • با افزودن مواد مغزی ها و کودهای مختلف به آب، آنها مستقیماً به سیستم ریشه گیاهان منتقل می شوند که باعث افزایش راندمان کوددهی 76٪ می شود.
  • هنگام استفاده از آبیاری قطره ای در زیر نور شدید آفتاب، برخلاف آبیاری استاندارد گیاه برگها در آفتاب ضایع و تلف نمی شوند.
  • با تنظیم صحیح سیستم قطره ای و تایمر آبیاری بهکو باغ، ساختار ریشه ها بهبود می یابد که به نوبه خود میزان عملکرد را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.
  • روش قطره ای آبیاری محصولات به طور قابل توجهی از تشکیل علف های هرز جلوگیری می کند. زیرا تمام رطوبت مفید به رشد گیاهان می رسد.
  • هنگام نصب یک تایمر آبیاری بهکو باغ، مشارکت انسان فقط در مرحله برنامه نویسی سیستم ضروری است که باعث آزاد شدن وقت برای کارهای دیگر می شود.
  • با استفاده از تایمر آبیاری بهکو باغ در شبکه های آبیاری می تواند کیفیت مراقبت از محصولات را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. بهبود این آبیاری در خاک به رشد محصول کمک می کند.
  • همچنین، صاحبان باغ ها در منابع صرفه جویی می کنند. آنها برای حفظ قطعات زمینی خود به تلاش های فیزیکی بی مورد نیاز ندارند.

فروش تایمر آبیاری خانگی

ویژگی های تایمر آبیاری بهکو باغ

در این تایمر آبیاری بهکو باغ هم برای تأمین آب برای آبیاری برای یک زمان خاص که توسط آن تنظیم شده است و هم برای برنامه ریزی آبیاری برای هر روز هفته در نظر گرفته شده است.

تایمر آبیاری بهکو باغ که از یک طرف به لوله ای که آب به آن تأمین می شود متصل است و از طرف دیگر یک شلنگ آبیاری منظم متصل می شود.

در طراحی وجود نازل برای شلنگ باغ فراهم شده است. بنابراین نیازی به خرید چیز اضافی نیست.
در زمان لازم برای ساخت دستگاه آبیاری، نوع شیر توپی را باز کرده و به قسمت تأمین آب آبیاری می رسد.

این تایمر آبیاری می تواند زمان آبیاری را میان یک دقیقه تا ۲ ساعت در هفته تنظیم شود.

کار کردن با این مدل تایمر بسیار آسان است. همچنین دارای ساختار باکیفیت و طول عمر ماندگار است.

فروش تایمر آبیاری خانگی

انواع تایمر بهکو مخصوص آبیاری

  1. تایمر آبیاری بهکو در دو نوع ارائه می‌شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارد.
  2. این دو نوع عبارتند از شیر تایمر آبیاری تک کانال و شیر تایمر آبیاری دو کاناله بهکو که قیمت تایمر آبیاری بهکو برای هر دو نوع متفاوت است.
  3. تایمر آبیاریتک کانال یک دریچه خروجی آب دارد و برای یک سری گیاه یا درخت و یا تعداد زیادی از گیاهان و درختان که نیازهای آبرسانی برای آنها مشابه است؛ استفاده می‌شود ولی در تایمر آبیاری دو کانال دو دریچه خروجی آب قرار دارد که می‌توان برای هر کدام به صورت مجزا برنامه آبرسانی تنظیم کرد.
  4. هر کانال دارای دو برنامه ریزی آبیاری متفاوت است. تعداد دفعات آبیاری برای یکی از یک ساعت تا یک هفته است و برای دیگری از یک دقیقه تا ۱۲۰ دقیقه است.

تایمر آبیاری خانگی

جهت خرید ارزان قیمت انواع تایمر آبیاری خانگی هم اکنون با شماره های درج شده تماس حاصل فرماییدد و از طریق شماره های درج شده  در وب سایت می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا