آبپاش آبیاری

شرکت آبپاش پلاستیکی کوچک آبیاری بارانی

آیا دنبال شرکت تولید کننده و توزیع کننده انواع آبپاش های پلاستیکی کوچک که ساخت ایران و همچنین خارجی می باشد رو برای زمین های کشاورزی و همچنین قابل استفاده در باغ ها و فضای سبز رو داشته باشد هستید؟
آبپاش های آبیاری که در مدل های مختلف در حال تولید می باشند.
این ویژگی رو جدیدا اکثرا مورد استقبال اکثرا کشاورزان قرار گرفته است و دلیل آن نیز کیفیت بالایی که دارا می باشند و آن هم آبپاش های پلاستیکی در در مدل های مخصوص زمین های کشاورزی در سایز های کوچک 1/2، 3/4 و 1 اینچ می باشند.

همچنین دارای مدل تمام دور و همچنین تنظیمی که با استفاده از گیر پایین آبپاش می باشد.
اما در مدل دیگر که برای باغبانی می باشد دارای شاخک های می باشد که آب از آب به طرفین پخش می شود و شما برای خرید هر کدام از این مدل از آبپاش های بارانی می توانید با شرکت های معتبر در تماس باشید.

شرکت آبپاش پلاستیکی کوچک آبیاری بارانی

مزایای استفاده از آب پاش های پلاستیکی

آبیاری بارانی با استفاده ازآبپاش پلاستیکی کوچک آبیاری روشی است که در آن با فواصل منظم مقدار کنترل شده آب به گیاهان و محصولات کشاورزان عرضه می شود.
به زبان ساده، این امر به همگان کمک می کند تا در هنگام بارش کم باران، آب مورد نیاز گیاهان از طرق آن را تأمین شود.
آب آبیاری را می توان از رودخانه ها، دریاچه ها و چاه ها بیرون کشید یا از طریق جاذبه از لوله ها یا کانال های باز بیرون آورد.

این متداول ترین روش است که مقدار مشخصی از آب را به مزارع از طریق لوله های اصلی منتقل می کند و سپس آن را بی وقفه روی محصولات با آبپاش های محبوب و کاربردی پلاستیکی اسپری می کند.
مزیت این است که می توان مقدار آب را کنترل کرد تا از اتلاف آن جلوگیری شود.

آبیاری به وسیله آب پاش های پلاستیکی رطوبت خاک را حفظ می کند. چراکه رطوبت برای جوانه زنی بذر ضروری است.

این آب را برای دو عنصر اصلی سطح گیاهان و خاک را تأمین می کند و هیدروژن و اکسیژن آن را نگه می دارد. همچنین آبیاری برای جذب مواد مغذی معدنی توسط گیاهان و محصولات دیگر زراعی از خاک ضروری است.

آب پاش پلاستیکی ویر

یکی از مدل های آب پاش پلاستیکی مدل ویر ساخت کشور اسپانیا می باشد.
این مدل ها از نوع آب پاش های ضربه ای می باشد و دارای شعاع پاشش ۱۴/۵ الی ۱۶ متر است.

همچنین زاویه نازل آب پاش نسبت به افق دارای ۲۶ درجه است و به گونه ی تمام دور عمل می کند. همه ی این ویژگی منجر می شود تا آبیاری یکنواختی در سطح زمین فراهم شود.
به علاوه دارای جنس بسیار مستحکم است که در مقابل فشار ها و حتی درجه حرارت بالای نور خورشید دوام می آورد.

آب پاش به دور تکیه گاه مرکزی حرکت می کند و دایره ای با شعاع برابر با طول سیستم را آبیاری می کند. در حالی که از یکنواختی و بهره وری بالا در آبیاری اطمینان حاصل می کند.

آب از طریق یک قسمت ثابت در پشتیبانی مرکزی تأمین می شود. آب از طریق پمپ ها از طریق لوله های ثابت و اصلی تأمین می شود.

شرکت آبپاش پلاستیکی کوچک آبیاری بارانی

کاربرد آب پاش پلاستیکی آبیاری

آبیاری از طریق آب پاش پلاستیکی تقریباً برای همه انواع محصولات کشاورزی صرف نظر از فصل رشد انجام می شود.
به عنوان مثال برای سبزیجات، محصولات صنعتی، زراعی، غلات، علوفه، محصولات زینتی در باغ ها و باغ های انگور و همچنین در فضای سبز و زمین های ورزشی و غیره مناسب است.

مزایای استفاده از آبیاری بارانی

استفاده از آب پاش پلاستیکی ویر در آبیاری های بارانی مکانیزه روش اصلی برای آبیاری محصولات در بخش های مختلف کشاورزی در سراسر جهان است.

سیستم های آبیاری بارانی به طور فزاینده ای جایگزین انواع دیگر آبیاری های قدیمی می شوند. به منظور بهینه سازی هزینه های نیروی کار و غیره بسیار مناسب است.

سیستم های آبیاری بارانی به عنوان یک مزیت اضافی ، نیز بسیار کارآمد هستند و یکنواختی آبیاری را تا 95٪ ارائه می دهند.

سیستم های آبیاری بارانی هزینه پایین تر ، طول عمر و ارزش بیشتری دارند. سرمایه گذاری محوری شما نسبت به سیستم آبیاری قطره ای هزینه کمتری دارد.

با سیستم های آبیاری بارانی هزینه های نیروی کار را کاهش داده و در وقت صرفه جویی خواهید کرد.

شرکت آبپاش پلاستیکی کوچک آبیاری بارانی

جهت خرید ارزان قیمت انواع آب پاش های پلاستیکی در هر سایز و مدلی هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا