نایلون کشاورزی

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

کارخانه تولید نایلون کشاورزی درجه یک این محصول را در عرض های ۱۰ تا ۸۰۰ سانتی متر با ارزان ترین قیمت نسبت به بازار تولید و روانه بازار میکند. البته عرضی که برای این نوع نایلون در نظر گرفته میشود کاملا به سفارش مشتری بستگی دارد.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

نایلون عریض کشاورزی چیست؟

نایلون کشاورزی که به نایلون عریض گفته شده در نوع های متفاوتی از نظر لایه و ضخامت تولید میشود و هرچند که این نایلون ضخامت بیشتری داشته باشد کیفیت آن چند برابر میشود. نایلون کشاورزی و نایلون گلخانه بصورت دو نوع گلخانه ای و همچنین مقاوم در برابر اشعه یو وی ساخته میشوند که کشاورز میتواند نایلون مناسب خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهد.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

انواع نایلون عریض کشاورزی

یکی از پرکاربرد ترین آن ها نایلون عریض کشاورزی uv دار است که خواص نور خورشید برای گیاه را جذب میکند می توان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ،اشعه ماوراء بنفش (UV) و ضد شبنم(FOG)  و … به نایلون و پلاستیک اضافه کرد. ضخامت به کار برده شده در تولید نایلون کشاورزی و یا عریض نیز بین ۳۰ الی ۳۰۰ میکرون متغیر است. نایلون عریض با ضخامت بالاتر به طبع مقاومت بالاتری دارند.

معرفی نایلون کشاورزی :

نایلون کشاورزی یکی از رایج ترین تجهیزات در مصارف و ادوات کشاورزی، باغبانی، گلخانه ای، استخر و حتی ساز و کارهای ساختمانی می باشد. این محصولات در انواع مدل ها با ابعاد، لایه ها، ضخامت ها برای کاربرد های متعددی تولید و طراحی شده است. این نایلون های کشاورزی توسط مواد اولیه پلی اتیلن ساخته می شود که به صورت شفاف و یکدس تولید شده است. این ویژگی ها موجب می شود تا سطح متعادل نور به راحتی از روی آن عبور کرده و تغذیه مناسب گیاهان و سایر محصولات کشاورزی را فراهم کند.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

ویژگی نایلون کشاورزی :

نایلون های کشاورزی همانطور که گفته شد در انواع مدل های مختلف ساخته و طراحی شده اند که متناسب با نیاز کاربران مدل مناسب انتخاب می شود.  این محصولات در انواع عرض های گوناگون ۲ متر الی ۱۸ متر نیز ارائه می گردد.
همچنین طریقه ارائه این نایلون ها به صورت وزن کیلوگرم می باشد که به صورت رولی می باشد. به گونه ای که یک نایلون رول شده دارای وزن تقریبی ۳۰ کیلوگرم می باشد. یکی دیگر از تفاوت های این نایلون های عریض کشاورزی از لحاظ نوع ضخامت می باشد که به صورت پیش فرض در ضخامت های ۰/۲ میلی متر می باشد.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

سایر خصوصیات نایلون کشاورزی :

نایلون کشاورزی عریض، در انواع مدل های یک لایه، دولایه و چند لایه ارائه می گردد که مدل مناسب متناسب با نوع محیط جغرافیایی مربوطه و نوع گیاهان انتخاب می گردد.
البته کیفیت این نایلون ها مواد افزودنی مربوطه آن را تعیین می کند. یک کیلوگرم نایلون کشاورزی برابر با ۵ متر مربع می باشد. لازم به ذکر است بدانید تعداد لایه های مخصوص این نایلون تأثیر مستقیمی بر روی وزن آن دارد. این محصولات کاربرد های زیادی در کارهای پرورش قارچ، گل و گیاهان دارد.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

مزایای نایلون کشاورزی :

نایلون کشاورزی و نایلون گلخانه ای از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد که در مقابل پارگی، ساییدگی و فرسودگی دوام و مقاومت بالایی دارد. به طور کلی این نایلون های عریض پوشش مسقف بر روی محصولات فراهم می کند و از گیاهان در مقابل گرما و یخ زدگی بیش از حد مراقبت می کند. همچنین به دلیا وزن مناسبی که دارند به راحتی جمع آوری می شود.

کارخانه تولید نایلون عریض کشاورزی درجه یک

کارخانه تولید نایلون کشاورزی

کارخانه نایلون عریض کشاورزی این محصول را در انواع مختلفی همچون یک، دو و چند لایه تولید کرده که هر چه مقدار ضخامت آن بالاتر میرود در نتیجه کیفیت آن افزایش می یابد. برای ثبت سفارشات و مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا