قطره ایلوله آبیاری

کارخانه تولید لوله های آبیاری قطره ای پلی اتیلن

کارخانه تولید لوله های آبیاری قطره ای پلی اتیلن با بهترین کیفیت انواع این محصول را در سایز های مختلف و بسته به نیاز مشتری لوله پلی اتلین را تولید کرده و با ارزان ترین قیمت بازار بدون واسطه برای نمایندگی های، همکار و مغازده داران از طریق شماره های درج شده ارسال می نماید.

کارخانه تولید لوله های آبیاری قطره ای پلی اتیلن

کاربرد لوله های آبیاری قطره ای

لوله های آبیاری قطره ای یکی از محصولات پر کاربرد در زمینه های آبیاری می باشد که در دو نوع ساده و دریپردار تولید می شود و بسته به نیاز و شرایط کاری شما می توانید این محصول را انتخاب نمایید. لوله های آبیاری قطره ای دریپر دار خود یک روزنه بر روی آن قرار دارد که آب را به صورت قطرات ریز به پای گیاهان می رساند.
ولی در لوله های آبیاری قطره ای ساده صاف و صیقلی می باشد که هیچگونه روزنه ای در آن وجود ندارد لیکن با استفاده از قطره چکان های موجود در بازار مانند: نتافیم، یورودریپ و آنتلکو …. می توانید این محصول را بر روی آن نصب کنید و مانند دریپر دار آب را نمانند قطرات ریز به ریشه گیاه می رساند و در کل استفاده از سیستم آبیاری قطره ای سبب می شود تا مانع افزایش علف های هرز شود از این رو محصولات بسیار سالم و ارگانیک تولید و روانه بازار می شود.

قیمت لوله آبیاری قطره ای تبریز

مزیت های لوله های آبیاری قطره ای

  1. به دلیل وزن سبکی که دارد به آسانی نصب و اجرا می گردد.
  2. این محصول با استاندارد های روز دنیا تولید شده و طول عمر بسیار طولانی نسبت به سایز لوله های موجود در بازار را دارد.
  3. لوله آبیاری قطره ای در برابر فشار، خوردگی و عوامل زیت محیطی بسیار مقاوم می باشد.
  4. لوله پلی اتیلن آبیاری سبب می شود تا به صورت بهینه از آب استفاده شود و تا حد زیادی مصرف آب را کاهش می دهد.

کارخانه تولید لوله های آبیاری قطره ای

کارخانه تولید لوله های آبیاری قطره ای این محصولات را با مرغوب ترین کیفیت در سایز های مختلف تولید کرده و شما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده خریدرای نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا