آبپاش آبیاری ضربه ای

کارخانه تولیدی آبپاش آبیاری ضربه ای

کارخانه های تولیدی ابپاش ابیاری ضربه ای این ابپاش ها را چگونه تولید می کند؟ آبپاش ابیاری ضربه ای و بازار فروش شان در بازار های ایرانی
در کشور ایران کارخانه های تولیدی بسیاری در زمینه تولید آبپاش های آبیاری وجود دارد که انواع مختلفی از آبپاش ها را به طور عمده تولید می کنند. یک نمونه از این آبپاش ها آبپاش های ابیاری ضربه ای هستند که در کارخانه های تولیدی ایرانی به وسیله دستگاه های بزرگی تولید می شوند.

کارخانه تولیدی آبپاش آبیاری ضربه ای

معرفی ابپاش ضربه ای برنجی ویر :

ابپاش ضربه ای برنجی ویر مدل ۱۵۰ یکی از تجهیزات جانبی و پرکاربرد سیستم های ابیاری یارانی است. این ابپاش برنجی ویر از مدل های تنظیمی است که می تواند در حالت های مختلف آبیاری تنظیم شود و به پخش یکنواخت آب بر روی سطح زمین و گیاهان کشاورزی بپردازد. این محصول دارای شعاع پاشش آب به میزان ۲۶ متر الی ۳۷ متر می باشد که برای زمین های متوسط و کوچک گزینه ای مناسب می باشد. برای مثال برای باغ های خانه و ویلا، محوطه های خیابان، بلوار ها، گلخانه و غیره می باشد.

ویژگی آبپاش ضربه ای برنجی ویر :

آبپاش ضربه ای برنجی ویر دارای سایز اتصال۱/ ۴و۱ اینچ ماده می باشد که نصب و راه اندازی ساده و بی درد سری دارد. جنس بدنه این ابپاش از آلومینیم مرغوب است که مزایای فوق العاده ای دارد. برای نمونه دارای مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی، فشار، ضربه ها، اشعه ماورا بنفش و غیره می باشد. همچنین از فشار کار آبپاش ۵ الی۷ اتمسفر می باشد. این ابپاش با این طراحی منحصر به فرد و ویژگی های عالی فروش بالایی به خود کسب کرده است.

قیمت انواع آبپاش برنجی آبیاری تحت فشار ارزان قیمت

معرفی آبپاش ضربه ای آمبو مدل تنظیم شونده :

آبپاش ضربه ای آمبو مدل تنظیم شونده یکی از مدل های پرطرفدار است و دارای ساختار ویژه و عالی است. این محصول توسط کمپانی معروف سایم ساخته شده است که از مزایای زیادی برخوردار می باشد. همچنین با شعاع پرتاب آب به میزان متوسط ساخته شده است که در جاهای مختلف از کاربرد های فراوانی برخوردار می باشد. به گونه ای که در تمام زمین های زراعی و کشاورزی با متراژ متوسط و بزرگ از استفاده های زیادی بهره می برد. همچنین گزینه ای مناسب در سیستم های آبیاری کلاسیک می باشد.

قیمت انواع آبپاش برنجی آبیاری تحت فشار ارزان قیمت

ویژگی آبپاش ضربه ای آمبو مدل تنظیم شونده :

آبپاش ضربه ای آمبو مدل تنظیم شونده ، از آلومینیوم، برنج و پلاستیک تشکیل شده است که دارای عمر طولانی و ماندگاری می باشد. ورودی این ابپاش از 1/2 و 1 اینچ ماده، فشار کارکرد       1/5 تا 5 بار، شعاع پاشش     16 تا 29 متر و آبدهی 5 تا 25 متر مکعب بر ساعت بهره می برد.

قیمت انواع آبپاش برنجی آبیاری تحت فشار ارزان قیمت

کارخانه تولیدی آبپاش آبیاری ضربه ای :

نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا عرضه کننده عمده و خرده انواع آبپاش آبیاری ضربه ای در ارزان ترین قیمت هاست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا