شیر آبیاری تایمردار

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

پخش عمده بهترین و برترین شیر آبیاری تایمردار قیمت هایی مناسب را برای همه مشتریانی که به این وسیله نیاز دارند در کشور به همراه خواهد داشت.استفاده نمودن از شیرهای آبیاری که دارای تایمر هستند بهترین راه برای آبیاری کردن فضای سبز می باشد که شنا را از باز و بسته کردن دائم آن به راحتی بی نیاز می کند. پخش عمده شیر آبیاری تایمردار، قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه را برای ارائه بهترین نوع این محصول به همراه می آورد.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

معرفی شیر آبیاری تایمر دار اکوا

شیر آبیاری تایمر دار اکوا یکی از تجهیزات اصلی و اساسی در سیستم های آبیاری تحت فشار کشاورزی است که به وسیله یکسری ویژگی های کاربردی مورد استقبال همگان قرار گرفته است. در اکثر مناطق ایران کمبود آب احساس می شود. برای همین خاطر با داشتن این شیر برقی می توانید در موقعیت های کشاورزی در مصرف آب صرفه جویی کنید و در عین حال میزان آبرسانی مورد نیاز در محصولات کشاورزی و زراعی را فراهم می کند.
این شیر آبیاری دارای یک ورودی است که می توانید آن را به راحتی در حین اجرا به شیر آب اصلی متصل کنید. همچنین دارای یک خروجی است که می توانید قسمت شلنگ مورد نظرتان را به آن متصل کنید.

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

ویژگی شیر آبیاری تایمر دار اکوا

مدیریت زمان بندی آبرسانی از طریق این شیر آبیاری تایمر دار اکوا به مدت زمان صفر الی ۱۲۰ دقیقه می باشد که در این مدت ها می توانید به صورت دلخواه آن را تنظیم کنید.
با این وجود بعد از اینکه زمان مورد نظر به پایان رسید آب اتصال شده قطع می شود و از اتلاف آب هم جلوگیری می کند.
البته ناگفته نماند که این شیر برقی نمی تواند مدت زمان زیادی را زمان بندی کند و بعد از آن می توانید به صورت دستی آن را اجرا کنید. این محصول برای آبیاری باغ، نهال ها، فضای سبز و غیره کاربرد دارد.

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

معرفی شیر آبیاری تایمر دار اوربیت

شیر آبیاری تایمر دار اوربیت یکی دیگر از محصولات محبوب است که از طراحی ویژه و امکانات کاربردی برخوردار می باشد.
این شیر برقی انرژی مورد نیاز خود را از طریق ۲ باتری قلمی تغذیه می کند. ورودی این محصول دارای سایز ۳/۴ اینچ و خروجی آن دارای دو عدد است و به میزان ابعاد ۳/۴ اینچ نیز طراحی شده است. عملکرد اصلی شیر آبیاری تایمر دار اوربیت، اتوماتیک سازی عمل آبرسانی در زمین های زراعی و کشاورزی است.
برای هر خروجی این شیر آبیاری خودکار به صورت جداگانه قابلیت تنظیم آبیاری نیز فراهم می باشد. این محصول ساخت کمپانی معروف آمریکا است که با قیمت پایین ارائه می گردد‌.

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

ویژگی شیر آبیاری تایمر دار اوربیت

شیر آبیاری تایمر دار اوربیت دارای کیفیت ساخت بالا است که از عمر طولانی و ماندگاری بهره می برد. این محصول را می توانید به انواع شلنگ ها، لوله آب و شیر آب متصل کنید.
این شیر را می توانید در مدت زمان های یک دقیقه الی ۲۴۰ دقیقه نیز تنظیم کنید. همچنین از هر شش ساعت یک بار تا هفت روز از طریق این شیر آبیاری تایمر دار می توانید تکرار آبیاری را اعمال کنید.

پخش عمده شیر آبیاری تایمردار

پخش عمده شیر آبیاری تایمر دار

در نمایندگی های ما انواع شیر آبیاری تایمر دار به صورت عمده و خرده در ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد که دارای کیفیت عالی و برند های معروف جهانی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا