آبپاش آبیاریآبپاش آمبو

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo ایتالیا که پخش می شود از نوع ضربه ای بوده و مناسب برای ابیاری زمینهای کشاورزی و زراعی در دو نوع تمام دور و تنظیمی ( تنظیم شونده ) طراحی شده است ما قادر به ارسال سفارشات شما به تمام نقاط ایران میباشیم . آبپاش آمبو از جمله آبپاش های با شعاع پاشش متوسط شرکت سایم Sime ایتالیا است که دارای یکنواختی توزیع آب بالایی می باشد .

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

عملکرد آبپاش آبیاری آمبو :

سیستم آبیاری بارانی در واقع یک روش آبیاری مشابه با بارش است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. در این میان آبپاش نقش مهمی برعهده دارد که ابپاش آبیاری آمبو یکی از محبوب ترین تجهیزات است. نحوه کار این اب پاش ها به این گونه است که آب با پمپاژ از طریق سیستمی از لوله ها پراکنده شده و سپس به هوا پاشیده می شود. این دسته از ابپاش های ابیاری آمبو دارای ساختار ویژه ای است که آب مورد نیاز برای نرم شدن خاک را تامین می کنند.

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

مزایای آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو علاوه بر تقویت آب مصرفی محصولات‌ زراعی، به فعالیت های کشاورزی نیز کمک می کند. هدف اصلی این محصول سیراب کردن هر گیاه و تامین آب مورد نیاز آن است. سیستم آبیاری بارانی از عناصری تشکیل شده است.
اول از همه، یک واحد پمپ آبیاری وجود دارد. این واحد فشار را برای انتقال آب از منبع به سیستم لوله کشی فراهم می کند. آبپاش ابیاری آمبو از جمله پرکاربرد ترین هاست که جت آب را به قطرات تبدیل می کنند. این آبپاش ها می توانند آب را به صورت همه جانبه به مناطق مختلف مزرعه یا زمین منتقل کنند. بنابراین، همه آب ها به طور مساوی توزیع می شوند.

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

سایر محاس ابپاش ابیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو، دارای ویژگی های بسیار سودمند است. این مزیت را در زمین های ناهموار، شیب دار یا ناهموار فراهم می کند. در آبیاری گیاهان با میزان ارتفاع بالا یا گیاهان با ریشه کم عمق نتایج موفقیت آمیزی می دهد.
این روش آبیاری مستلزم سرمایه گذاری و هزینه های انرژی بالایی نیست و در عین حال به دلیل نیاز به نیروی کار کمتر، در مکان هایی که نیروی کار گران است، مزیت ایجاد می کند. همچنین یکی از بزرگترین مزایای فناوی این ابپاش ها این است که استفاده موثرتر از آب برای آبیاری در کشاورزی را فراهم می کند. زیرا اتلاف آب را کاهش می دهند. از آنجایی که آب به مقدار مساوی داده می شود، عملکرد افزایش می یابد و رشد متعادلی در بین محصولات کشاورزی ایجاد می شود.

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

کاربرد آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو برای آبیاری محصولاتی مانند  غلات، حبوبات، گندم، نیشکر، سبزیجات، میوه ها، پنبه، بادام زمینی ایده آل است. می‌توان گفت که سیستم‌های آبیاری بارانی فقط محدود به محصولاتی نیست که فهرست کرده‌ایم، بلکه برای گیاهان مزرعه و درخت، گل‌ ها و غیره مناسب است.

مشخصات فنی آبپاش آمبو

شعاع پاشش آمبو : ۱۶ الی ۲۹ متر
فشار کار کرد ۱.۵ تا ۵ بار
دبی آبپاش آمبو : ۷۶ الی ۴۰۶ لیتر در دقیقه
عرضه در دو نوع تمام دور و تنظیم شونده
نازلهای گوناگون از ۸ تا ۱۶ میلی متر
جنس بدنه از آلومینیوم ، برنج و پلاستیک
محل اتصال آبپاش آمبو : سایز ۱/۲ ۱ اینچ ، ماده
تولید شده با کیفیت بالا در ایتالیا
این آبپاش قابل استفاده در کلیه زمین های کشاورزی و زراعی با ابعاد متوسط به بالا و بزرگ می باشد و به یکی از گزینه های پر مصرف در سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک ثابت در ایران بدل شده است .

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو Ambo

پخش آبپاش آبیاری بارانی آمبو

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا وارد کننده مستقیم انواع آبپاش آبیاری بارانی آمبو است که به صورت خرده و عمده در پایین ترین قیمت ها عرضه می کند.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا