آبپاش آبیاری

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز سنندج

آیا دنبال آبپاش ها دیگر لوازم و اتصالات آبیاری از مارک صنعت سبز سنندج و یا کردستان هستید؟ انواع آبپاش های آبیاری از طرح های آمبو در مدل های تمام دور و تنظیمی با مارک صنعت سبز رو می توانید از نمایندگی فروش آن ها با قیمت کارخانه خریداری کنید.
شرکت صنعت سبز کردستان که در راستا تقویت سیستم های نوین آبیاری در کشور در سال 1379 در سنندج احداث شود و اولین تولیدی های این شرکت با شیرخودکار های آلومینیومی که از بهترین مدل ها در کشور می باشد.
شروع به فعالیت نموده است و امروزه در حال تولید انواع آبپاش های آبیاری در مدل های با کیفیت  عالی و طرح آمبو می باشد که مورد استقبال اکثر مردم و کشاورزان قرار گرفته است به همین دلیل اگر شما هم می خواهید به صورت مستقیم و قیمت عالی از نمایندگی های این شرکت خریداری کنید می توانید با نمایندگی های این شرکت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز سنندج

معرفی آبپاش آبیاری صنعت سبز :

آبپاش آبیاری صنعت سبز یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد وب سایت ما است که در انواع مدل های گوناگون و جنس های مختلف عرضه می شود. این محصولات به طور کلی پخش و ریزش آب را به صورت مساوی طی عملیان مختلفی اعمال می کند.
این روش آبیاری از طریق این دسته از آبپاش های آبیاری صنعت سبز، رشد گیاهان را بهبود و تسریع می بخشد. به علاوه باعث افزایش بهره وری از محصولات و گیاهان در مقایسه با شایر روش های آبیاری معمولی می شود. به طور این دسته از تجهیزات آبیاری با انتشار مقدار مشخصی از آب و دور های معینی در بازده زمانی مشخص، موجب رسیدن زمان برداشت محصول زود تر از موعود می شود.

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز سنندج

ویژگی آبپاش آبیاری صنعت سبز :

آبپاش آبیاری صنعت سبز در انواع مدل های تک نازله، دو نازله و غیره عرضه می شود. مدل های دو نازله یکی از پرکاربرد ترین آن هاست که یکی از نازله ها کوچک و دیگری بزرگ است.
به طوریکه نازل کوچک پرتاب آب کم و نازل بزرگ تر پرتاب آب بیشتری را بر روی زمین ایجاد می کند‌.

از طرف دیگر با عبور این قطرات آب به شکل باران موجب افشانک شدن آب به صورت گسترده و وسیع می شود.

انواع آبپاش آبیاری صنعت سبز :

آبپاش آبیاری صنعت سبز همانطور که گفته شد از دو نوع تمام دور و تنظیمی موجود است. نوع ابپاش تمام دور همانطور که از نامش پیداست قادر به چرخش به میزان ۳۶۰ درجه در حین عملیات آبیاری به اطراف خود می شود.
این مدل موجب می شود تا هر قسمت از اطراف خود را به خوبی آبرسانی کند. از طرف دیگر مدل آبپاش تنظیمی دارای دو اجزای اصلی است که در همان مسیر که کاربر نیاز دارد زمین آن را آبیاری می کند.

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز سنندج

مزایای آبپاش آبیاری صنعت سبز :

آبپاش های آبیاری صنعت سبز، دارای قابلیت پخش اب به صورت یکنواخت و همه جانبه می باشند. این محصولات از کاربرد های فراوانی برای بخش های مناطق زراعی، کشاورزی، فضای سبز، گلخانه، باغ، پارک و غیره برخوردار می باشد. همچنین قادر به پخش کود های شیمیایی محلول در آب هستند.
از دیگر مزایای این دسته از آبپاش های آبیاری صنعت سبز، صرفه جویی کامل در مصرف انرژی، آب و سایر کود های شیمیایی می شود. همچنین طوری ساخته و طراحی شده اند که در مقابل خوردگی، زنگ زدگی، شکستگی و غیره طول عمر بالایی دارند.

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز سنندج

نمایندگی فروش آبپاش آبیاری صنعت سبز  :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سنندج عرضه کننده ارزان ترین آبپاش آبیاری صنعت سبز به صورت عمده و خرده می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات باما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا