اتصالات پلی اتیلن

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک در تمام نقاط کشور به پخش عمده انواع سایزهای متفاوت این محصولات با قیمت ارزان می پردازد. این اتصالات در مناطق کشاورزی، مسکونی، باغبانی و غیره به دلیل ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک

مشخصات پلی اتیلن پیچی درجه یک

پلی اتیلن پیچی درجه یک امکان اتصال دو قسمت مختلف یا دو قسمت یکسان را با سرعت بالا و بسیار آسان نصب فراهم می کند. این اتصالات دارای سایزهای مختلف هستند و از مواد اولیه بسیار باکیفیت مجهز شده اند تا در برابر لرزش های زمین یا اتفاقی دوام بیاورد. همچنین در انواع مختلف سه راه، زانو، تبدیل و غیره موجود می باشند.

معرفی بیشتر اتصالات پیچی پلی اتیلن

اتصالات پیچی پلی اتیلن یکی از محبوب ترین اتصالات است که نیازی به جوشکاری ندارد. بلکه از طریق مادگی لوله ها را به همدیگر متصل می کند. این اتصالات که به اتصالات رزوه ای مشهور است دارای نصب و تعبیه بسیار ساده ای است.
طریقه ساخت و تولید این مدل از اتصالات به صورت تزریقی با استفاده از مواد اولیه فوق العاده باکیفیت می باشد که سالیان متمادی مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات پیچی پلی اتیلن در شرایط کاری ۱۰ اتمسفر تحمل می کنند و همچنین دارای بالاترین استاندارد های جهانی هستند. لازم به ذکر است بدانید گرید تولید شده این اتصالات پیچی‌ در گرید مواد PE 100، PE 80 می باشد.

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک

مزایای اتصالات پیچی پلی اتیلن

اتصالات پیچی پلی اتیلن با سرعت بسیار بالایی نصب می شوند که نیازی به دستگاه ها و ابزارالات سنگین جوشکاری ندارد. همچنین نه تنها این اتصالات تعویض بسیار ساده ای دارند، بلکه می توانند بارها دوباره مورد استفاده های بعدی قرار بگیرند. در این مدل از اتصالات هیچ گونه نشت و سوراخی در سیستم های لوله کشی به وجود نمی آید زیرا مطابق استاندارد ها طراحی شده اند. به علاوه دارای هزینه های خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه ای هستند. این اتصالات پیچی پلی اتیلن در مقابل مواد شیمیایی، ترک خوردگی، زنگ زدگی، فشار و ضربه، لرزه و درجه حرارت دوام می آورند.

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک

کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن

کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن در سیستم های لوله کشی و پروژه های متوسط به پایین می باشد. همچنین مدل مناسبی برای نصب در سیستم های آبیاری تحت فشار می باشد. این اتصالات، برای متصل کردن لوله ها در پروژه های آبیاری کشاورزی، باغ ها، گلخانه ها و غیره می باشد. همچنین در لوله کشی های آبرسانی آشامیدنی شهری و روستایی، آبیاری غیر شرب فضای سبز و غیره قابل استفاده می باشند.
اتصالات پلی اتیلن را باید قبل از نصب انتهای لوله‌های پلی اتیلن مورد نظر را کاملاً تمیز نموده سپس قطعات اتصال را به ترتیب بر روی لوله نصب نمائید. قبل از محکم نمودن مهره‌ها، از جا افتادن صحیح تمامی قطعات اطمینان حاصل نمائید. همچنین برای بستن اتصالات پلی اتیلن پیچی از آچاری استفاده کنید که طول دسته آن از ۴۶ سانتیمتر بیشتر نباشد تا به بدنه اتصالات آسیبی نرسد.

انواع مدل های اتصالات پیچی پلی اتیلن

  • زانو مساوی پیچی پلی اتیلن
  • زانو نر پیچی پلی اتیلن
  • سه راه تبدیل پیچی پلی اتیلن
  • سه راه مساوی پیچی پلی اتیلن
  • سه راه ماده پیچی پلی اتیلن
  • کمربند پیچی پلی اتیلن
  • مغزی پیچی پلی اتیلن
  • اتصال نر پیچی پلی اتیلن
  • درپوش انتهایی پیچی پلی اتیلن
  • رابط تبدیل پیچی پلی اتیلن
  • زانو ماده پیچی پلی اتیلن
  • اتصال فلنچ دار

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی درجه یک

مزایایی اتصالات پلی اتیلن پیچی درجه یک

  1. مقاوت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد و شما می توانید سالیان زیادی از این محصول استفاده نمایید.
  2. اتصالات پلی اتیلن در برابر کشش فشار  عوامل زیست محیطی و  خورنده ها مقاومت بسیار بالایی را دارد.
  3. اتصالات پلی اتیلن مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید را دارد و سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده نمایید.
  4. این محصول را می توانید در انواع زمنین های که مدنظرتان است نصب و راه اندازی نمایید.
  5. اتصالات پلی اتیلن با بهترین کیفیت از جنس پلی اتیلن نیز تولید شده است که شما می توانید سالیان زیادی از این محصول استفاده نمایید.

ویژگی پلی اتیلن پیچی درجه یک

  • پلی اتیلن پیچی درجه یک امروزه یکی از اتصالات پرکاربرد هستند. چراکه دارای قیمت با صرفه اقتصادی، قدرت مونتاژ آسان، کارایی و عملکرد عالی، روش سهولت ترکیب و نصب به لوله ها هستند‌.
  • در انواع مدل های نر و ماده وجود دارند.
  • دارای تحمل فشار تا ۱۰ اتمسفر است.
  • در برابر شرایط خارجی تغییر شکل نمی دهند و بسیار با کیفیت می باشد.
  • به دلیل خاصیت نفوذناپذیری در برابر نور خورشید، اجازه رشد جلبک و باکتری را نمی دهد و همچنین بو و طعم جریان آب را تغییر نمی دهد.

مرکز فروش پلی اتیلن پیچی

انواع اتصالات پلی اتیلن را در هر سایز و اشکال مختلفی با قیمت مقرون به صرفه تنها از طریق وب سایت ما می توانید به صورت عمده و خرده در انواع سایز و مارک های مختلف خریداری نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا