پلی اتیلنلوله آبیاری

مرکز فروش لوله پلی اتیلن آبیاری

مرکز فروش لوله پلی اتیلن آبیاری به توزیع تکی و عمده این محصولات در نقاط کشور می پردازد که از بهترین قیمت هم بهره می برند. این لوله ها مصارف بسیار وسیعی دارند و دارای استاندارد بالا و طول عمر ماندگار هستند.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن آبیاری

خصوصیات لوله پلی اتیلن آبیاری

لوله پلی اتیلن آبیاری در شبکه های آبرسانی و آبیاری، استفاده های خاص صنعتی و شبکه توزیع آب فاضلاب استفاده می شود. مواد پلی اتیلن تشکیل دهنده آن ها مقاومت بالایی در برابر آب و مواد شیمیایی دارد و در برابر ضربه بادوام هستند.
این لوله های پلی اتیلن بر اساس خصوصیات ضخامت، قطر، سایزهای مختلف طبقه بندی می شوند. به علاوه این محصولات ساخته شده و مطابق با استاندارد های جهانی می باشد.
لوله پلی اتیلن پر کاربردترین نوع لوله در سیستم آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای می‌باشد و سیستم‌های آبیاری تحت فشار یکی از سیستم‌های آبیاری مناسب برای بهره‌وری بیشتر از منابع آب می‌باشد. لوله پلی اتیلن آبیاری تقریبا در تمامی مزارع و گلخانه‌های جهان به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. انواع لوله پلی اتیلن در کشاورزی لوله پلی اتیلن آبیاری و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد.

کاربرد لوله پلی اتیلن آبیاری

  • لوله پلی اتیلن آبیاری دارای عملکرد عالی شبکه های آب آشامیدنی و آب زیرزمینی و بالای سطح زمین هستند.
  • مناسب سیستم های تخلیه
  • سیستم های تخلیه فاضلاب
  • سیستم های فاضلاب
  • پروژه های زهکشی
  • سیستم های آبیاری کشاورزی
  • آبیاری زمین های ورزشی و مناطق باغی
  • صنایع دارویی و شیمیایی
  • در ساختمانها و بسیاری از سیستمهای صنعتی
  • آب آتش نشانی و سیستم های آب خنک کننده
  • خطوط هوای فشرده
  • در محفظه کابلهای فشار قوی

مرکز فروش لوله پلی اتیلن آبیاری

معرفی لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای بیشترین مصرف را در میان لوله ها در سیستم های آبیاری و تحت فشار دارد.
چراکه این لوله ها نه تنها موجب رشد یک جانبه گیاهان و محصولات می شود، بلکه از نظر مصرف آب بسیار مقرون به صرفه است.

این لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای موحب کنترل زمان و دور آبیاری می شود که فرصت عالی برای رشد بی رویه محصولات زراعی فراهم می کند.
همچنین به دلیل نصب ساده و حمل آسان این لوله ها، هزینه های کارگری بسیار کمتری دارد زیرا نیازی به نیروهای انسانی زیادی ندارد.
به وسیله این لوله ها نه تنها می توانید آب مورد نیاز را به گیاهان بدهید، بلکه می توانید به کمک آن تغذیه و کود های شیمیایی را هم اضافه کنید.
زیرا این لوله های پلی اتیلن دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و اسیدی می باشد. به وسیله این لوله ها آب با فشار کم توسط روزنه ها یا قطره چکان ها خارج شده و به آرامی به سطح خاک ارسال می گردد. این لوله ها مانع رشد علف های هرز هم نیز می شود.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن آبیاری

کاربرد لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای، دارای طیف گسترده ای از کاربرد های متعدد می باشد. این لوله ها را به آسانی می توانید در انواع زمین های زیر سطحی و بالایی هم نصب کنید.
تا آبیاری مناسب را در انواع کشت های ردیفی و متراکم اعمال کند. این لوله ها را می توانید در انواع باغ ها، نهالستان، گلخانه، مزارع و چمن استفاده کنید. به علاوه برای انواع محصولات مانند سیب زمینی، چغندر، گوجه فرنگی، سبزیجات و غیره کاربرد دارد. همچنین به دلیل استاندارد بالای ساخت در مقابل تابش مستقیم نور خورشید دوام می آورد. گفتنی است این لوله های پلی اتیلن در انواع مدل ها، سایز، ضخامت و طول متعدد موجود هستند. در نتیجه می توانید بسته به نیاز خود و نوع محصولات آن ها را سفارش دهید.

مرکز فروش لوله آبیاری

جهت کسب اطلاعات و تمایل به خرید ارزان قیمت انواع و اقسام لوله های آبیاری پلی اتیلن هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا