پمپ آب

لیست قیمت پمپ آب خانگی الکتروژن

به دلیل نوسانات نرخ ارز از گذاشتن لیست قیمت پمپ آب خانگی الکتروژن معذوریم و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

لیست قیمت پمپ آب خانگی الکتروژن

کاربرد پمپ آب خانگی الکتروژن

پمپ آب خانگی الکتروژن از جنس فولاد ضد زنگ در سایز های مختلفی که توسط یک شرکت ایرانی می باشد تولید شده است. پمپ آب الکتروژن را با مقاومت بالایی در برابر اشعه ماواری بنفش، ضربه، خوردگی و فشار تولید کرده اند و شما می توانید سالایان زیادی از این محصول استفاده نمایید.
این پمپ آب از قیمت بسیار مناسبی نسبت به پمپ های موجود در بازار برخوردار می باشد که شما به براحتی می توانید آن را خریداری نمایید. پمپ آب الکتروژن جهت استفاده در مصارف خانگی برای تقویت فشار آب بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.
پمپ آب الکتروژن را در سال های اخیر میتوان یکی از بهترین نشان های تجاری در خاورمیانه برای تولید  پمپ آب ایرانی به شمار آورد. استفاده از تجهیزات و نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین مدیران با تجربه و سخت کوش را میتوان از عوامل موفقیت روزافزون این شرکت بزرگ قلمداد کرد.

مشخصات فنی پمپ آب خانگی الکتروژن

کد کالا KPM50
حداکثر آبدهی 35 لیتر بر دقیقه, 2.1 متر مکعب در ساعت
حداکثر ارتفاع 35 متر
قدرت 0.5 اسب بخار, 370 وات
جنس بدنه چدن
سایز ورودی 1 اینچ
سایز خروجی 1 اینچ
حداکثر دما 60 درجه سانتیگراد
حداکثر فشار 3 بار
برند الکتروژن – ایران
جنس پروانه برنج
جنس شفت استیل
جنس سیم پیچی مس

مزایایی پمپ آب خانگی الکتروژن

  1. بزرگترین مزیت استفاده از پمپ آب الکتروژن را میتوان گارانتی و خدمات پس از فروش پیگیرانه این شرکت معرفی کرد. 18 ماه گارانتی واقعی بر روی پمپ های الکتروژن نشان از کیفیت و دوام این محصول با کیفیت ایرانی دارد.
  2. هر کدام از پمپ های آب الکتروژن دارای یک برگه گارانتی معتبر بوده که توسط فروشنده مهر شده و از تاریخ خرید به مدت درج شده بر روی کارت گارانتی معتبر خواهد بود.
  3. تجهیزات کشاورزی آریا عنوان عاملیت فروش پمپ آب الکتروژن این افتخار را دارد که محصولات این شرکت را ضمانت نموده و در صورت بروز مشکل پیشتیبان و همراه مشتریان خود باشد.

لیست قیمت پمپ آب خانگی الکتروژن

برای دریافت لیست قیمت روز پمپ آب خانگی الکتروژن می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی ما از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا