پمپ آب

قیمت پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز

قیمت پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز در وب سایت اینترنتی ما از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

قیمت پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز

کاربرد پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز

پمپ های آب فشار قوی با بهترین کیفیت و در برند های ایرانی و خارجی به صورت 3 فاز تولید شده است. این پمپ های آب فشار قوی با پروانه های بین یاتاقانی، موتور جدا، چند طبقه و محفظه با برش های شعاعی می باشد.
نیروهای شعاعی ومحوری وارد بر محور پمپ توسط دو عدد بلبرینگ ویک عدد رولربرینگ روانکاری شده با روغن یا گریس که در دو طرف پروانه ها واقع شده اند، خنثی می گردد. این پمپ های آب فشار قوی بیشترین کاربرد و استفاده را در زمین های کشاورزی بر روی چاه های آب عمیق را دارد.

طراحی پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز:

پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز از سری مدل های محبوب و کاربردی است که از ساختار منحصر به فردی تشکیل شده است. این محصول دارای طراحی یکپارچه است که از قطعات تشکیل دهنده محفظه مکش، محفظه رانش و تعداد محفظه مخصوص پروانه های پمپ است که همان طبقات این پمپ فشار قوی محسوب می شود.
از طرف دیگر این طبقات تعبیه شده بر روی این دسته از پمپ های آب به وسیله پیچ بست به همدیگر اتصال داده شده اند. سمت چپ این  پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز همان محفظه مکش است که وظیفه آن انتقال سیال به پمپ و پروانه می باشد.

قیمت پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز

معرفی بیشتر پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز :

پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز از تعدادی پروانه معدود تشکیل شده است که در هر محفظه به یک پروانه همراه پیچ بست نیز مجهز می باشد. از طرف دیگر یک دیفیوزر در پشت هرکدام از این پروانه ها تعبیه شده است که عهده دار تبدیل سرعت به فشار می باشد.
این دیفیوزر ها دارای ویژگی ثابت هستند که پروانه ها به خوبی داخل آن به گردش در می آیند. همچنین در هر طبقه این پمپ آب فشار قوی بعد از مکش آب از طرف راست از لوله رانش خارج می شود.

مزایای پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز :

پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز بر خلاف دیگر پمپ های سانتریفیوژ فاقد محفظه حلزونی شکل متصل به هم هستند ، زیرا در این صورت اندازه پمپ بسیار زیاد می باشد. از این رو به جای این ویژگی در این مدل پمپ دیفیوزر طراحی شده است. با این ویژگی موجب شده است که اندازه این مدل پمپ آب کمتر باشد و حجم زیادی نداشته باشد. از طرف دیگر از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز

ویژگی پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز :

پمپ آب کشاورزی فشار قوی سه فاز به یاتاقان تراست مجهز است. این ویژگی موجب می شود که فشار و بار وارد شده به نیروی محرک و پروانه های موجود را تحمل می کند.
این دسته از پمپ ها همانطور که از نامش پیداست به فشار بسیار بالایی مجهز است که موجب مکش جریان های مایع از ارتفاع ها یا هد بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل پمپ ها می باشد. از طرف دیگر این دسته از پمپ ها همان پمپ آب گریز از مرکز چند طبقه است که ساختار ویژه ای دارد. از این رو دارای کاربرد مکش آب در تأسیسات صنعتی، آپارتمان های چند مرتبه، سیستم های آبیاری تحت فشار و غیره است.

قیمت پمپ آب کشاورزی

برای دریافت قیمت روز پمپ آب کشاورزی می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرایم تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا