نوار تفلون

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید خریداری نمایید.

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

کاربرد نوار تفلون مایع

نوار تفلون یا همان نوار آببندی یکی از محصولات پر کاربرد در لوله های حدیده و سیستم لوله کشی است که برای نشتی آب بیشترین کاربرد را دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. نوار تفلون مایع طبق استاندارد های روز دنیاTSE EN ۷۵۱-۱  برای اب بندی لوله های گالوانیزه و دنده ای نیز بسیار مناسب میباشند.

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

معرفی نوار تفلون مایع

نوار تفلون مایع یکی از محصولات پرکاربرد است که اکثراً از آن به جای دیگر نوارها استفاده می شوند. زیرا قدرت چسپندگی فوق العاده بالایی دارند و در انواع کاربرد های فراوان اتصالات لوله کشی و ‌تأسیسات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
مواد اولیه این نوار تفلون های مایع دارای کیفیت عالی و ساخت منحصر بفرد می باشند که از نشت مایعات به بیرون جلوگیری می کند. نوع و مدل بسته بندی این نوار تفلون های مایع به گونه تیوپی است که استفاده ساده و در عین حال بسیار سریعی دارند.

میزان آب بندی این محصولات بسیار قدرتمند و عالی می باشند که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

ویژگی نوار تفلون مایع

نوار تفلون مایع‌‌‌ با ایحاد حجم‌ اندکی بر روی فضای مورد نیاز حجم پوشش دهی بسیار بالایی را ارائه می دهد. همچنین در شرایط خلاء قابلیت استفاده های عالی و متعددی می باشد.
به گونه ای که به سادگی فضای خالی مابین رزوه ها را اشباع می کند.
برای همین موقعیت آب بندی در بهترین شیوه ممکن فراهم می کند. مدت زمان آب بندی این نوار تفلون های مایع بسیار بالا است. به علاوه با مرور گذشت زمان، اتصال تماما سفت و قابل اطمینان می شود.
این نوار تفلون های مایع نصب و تعبیه بسیار ساده ای دارد. به طور کلی این مایع تفلون همه دشواری ها و مشکلات آب بندی اتصالات را به بهترین شیوه ممکن رفع می کند. چراکه به ثابت نگهداشتن قطعات و اتصالات تأسیسات لوله کشی به طور موقت کمک می کند.

این محصولات دارای تحپل فشار بالایی هستند و از استحکام قابل اعتمادی برخوردار می باشد.
به علاوه بدون نیاز به آوار و ابزارهای سنگین به سادگی با دست قابل نصب و راه اندازی می باشد. کاربرد این نوار تفلون های مایع در اتصالات برنجی و فلزی می باشد.

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

مزایایی نوار تفلون مایع

  • به دلیل مایع بودن این نوار تفلون بیشترین کاربرد را در اتصال دنده ای دارد و برای آبندی کردن بیشترین استفاده را دارد.
  • این محصولات علاوه بر اینکه کاربرد بالایی دارند باعث میشوند تا اتصالاتی که توسط تفلون های مایع بسته شدند.
  • قابل استفاده مجدد بدون هرگونه اچار کشی میباشند و میتوان دوباره از ان ها استفاده کرد.

قیمت نوار تفلون مایع بدون واسطه

قیمت نوار تفلون مایع

برای دریافت قیمت روز نوار تفلون مایع می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا به وسیله کارشناسان فروش ما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا