دسته‌بندی نشدهنوار تفلون

قیمت نوار تفلون اسیا طلایی به صورت عمده

قیمت نوار تفلون اسیا طلایی به صورت عمده در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

لیست قیمت شیر پروانه ای فاراب درجه یک

کاربرد نوار تفلون اسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی یکی از محصولات تولید شده در ایران است که به صورت نواری و خمیری و مایع تولید و روانه بازار شده است. نوار تفلون برای آببندی لوله، اتصالات و شیر آلات بیشترین کاربرد و استفاده را دارد جهت انشعاب گیری و آب بندی لوله های حدیده استفاده می شود. نوار تفلون مایع این روزها جایگزین نوار تفلون به شمار می رود و امتحان خود را نیز از نظر کارکرد پس داده اما با این حال هنوز هم نوار تفلون موارد مصرف بسیاری دارد.
وار تفلون آسیا طلایی در سایر 0.075 میلی متر در 12 میلی متر و به طول 10 متر می باشد کارتن کوچک نوار تفلون آسیا طلایی شامل 12 عدد نوار تفلون و کارتن بزرگ آن شامل 50 عدد بچه کارتن یا کارتن کوچک می شود که جمعا 600 عدد نوار تفلون آسیا در آن قرار می گیرد.

قیمت نوار تفلون اسیا

برای دریافت قیمت روز نوار تفلون اسیا می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا به صورت شبانه روزی از این محصول به صورت آنلاین می توانید مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا