نوار تفلون

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی به صورت عمده

برای دریافت قیمت نوار تفلون آسیا طلایی با بهترین کیفیت در تجهیزات کشاورزی آریا از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی میتوانید مطلع شوید. نوار تفلون آسیا طلایی، یک نوار تفلون ساخت کشور ایران است که از سازمان استاندارد نیز تاییدیه دریافت نموده است.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی گلد برای آب بندی کردن لوله و اتصالات، شیر آلات تاسیساتی و انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی بسیار پر کاربرد است. دسته بندی نوار تفلون آسیا گلد جزء انواع نوار تفلون و تفلون مایع و خمیر لوله محسوب میشود زیرا در مدلهای جدیدتر و بروزتر برای آب بندی هر گونه شیرآلات و لوله اتصالات از تفلون مایع هایی نظیر تفلون مایع سیم ایتالیا و تفلون مایع فورس استفاده میگردد.

کاربرد نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا بدون این که رزوه را سخت و سفت نماید لا به لای رزوه را مهر و موم و پر کرده تا از عبور آب جلوگیری کند و اکثرا در سیستم های آب تحت فشار، سیستم های حرارت مرکزی شوفاژ و موتورخانه و تجهیزات فشرده سازی هوا استفاده میشود.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

مشخصات فنی نوار تفلون آسیا طلایی

  • کارتن کوچک نوار تفلون آسیا طلایی شامل 12 عدد میباشد و کارتن بزرگ آن 50 عدد بچه کارتن یا کارتن کوچک میشود.
  • نوار تفلون آسیا طلایی در سایز 0.075 میلی متر در 12 میلی متر و به طول 10 متر میباشد.
  • کارتن کوچک نوار تفلون آسیا طلایی شامل 12 عدد نوار تفلون و کارتن بزرگ آن شامل 50 عدد بچه کارتن یا کارتن کوچک میشود که جمعا 600 عدد نوار تفلن آسیا در آن قرار میگیرد.
  • نام دیگر نوار تفلون آسیا را نوار آب بندی نیز مینامند و جنس آن از پلی تترافلوئورو اتیلن PTFE ساخته میشود.
  • انواع نوار تفلون در آب بندی لوله کشی ساختمان کاربرد فراوانی دارد بخصوص جهت آب بندی اتصالات برنجی نظیر روپیچ توپیچ برنجی مورد استفاده قرار میگیرد که بیرون دنده است.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی با بهترین کیفیت در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری نسبت به فروشگاه های دیگر برخوردار میباشد و شما میتوانید بسته به نیازتان این محصول را از طریق شماره های درج شده در سفارش و تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا