لوله آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

کاربرد لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله آبرسانی با برترین مواد پلی اتیلن در سایز ها و فشار های مختلفی نیز تولید شده است. لوله پلی اتیلن آبیاری در سیستم های آبیاری قطره ای، تحت فشار و بارانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کار انتقال و جابه جایی آب را همراه با کود شیمیایی به همراه دارد از همه مهمتر در سیستم های آبرسانی شهری، روستایی و فاضلابی هم این لوله های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می برد.
لوله‌ پلی اتیلن ابیاری و آبرسانی به دلیل ساختار پلی‌اتیلنی که دارند، انعطاف‌پذیری بالایی داشته و در برابر نفوذ عوامل خارجی بسیار مقاوم هستند. امروزه برای جلوگیری از آسیب رساندن به طبیعت و همچنین کاهش هزینه‌های اجرای پروژ‌های عمرانی آبیاری و آبرسانی، از این نوع لوله‌ه استفاده می‌شود. وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع لوله در مقایسه با سایر لوله‌ها، از جمله لوله‌های فلزی، بتی و سیمانی، چدنی و PVC باعث شده است که استفاده از آن در خطوط انتقال آب به اولین گزینه تبدیل شود.

مزایایی لوله پلی اتیلن آبرسانی

  • لوله پلی اتیلن آبرسانی مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش، خوردگی، فشار و پوسیدگی را دارد.
  • به دلیل صافو صیقلی بودن داخل و خارج این لوله ها نیز از اختلال و گرفتگی آن جلوگیری می کند.
  • نصب و راه اندازی آسان
  • همچنین این لوله ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. می توان گفت که میکرو ارگانیک به لوله پلی اتیلن آبرسانی هیچگونه آسیبی نمی رساند، از این رو این لوله ها برای لوله کشی آب شرب نیز مناسب هستند.
  • در بازار این محصول در فشارهای مختلفی عرضه می شود، که خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. مزیت های لوله پلی اتیلن آبرسانی باعث شده تا این لوله جای لوله هایی از جنس بتنی و فلزی را بگیرند. کاربرد اصلی این نوع از لوله پلی اتیلن، انتقال آب خارج از شهرها یا داخل شهر ها برای انشعابات اصلی می باشد.
  • کاهش هدر رفت آب
  • این نوع لوله های پلی اتیلن بیشتر در آبرسانی و انتقال آب کاربرد دارند. مقاومت، سبکی، عدم خوردگی و عدم رسوب از ویژگیهای مهم لوله های پلی اتیلن
  • مقرون به صرفه و اقتصادی

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

برای دریافت قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی ما از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا