لوله آبرسانی

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده در تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید این محصول را بدون و اسطه از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده

کاربرد لوله پلیکا

لوله پلیکا یا همان لوله U-PVC است که با بهترین کیفیت با رنگ خاکستری در سایز های مختلفی نیز تولید شده است. این لوله ها تولید شده توسط کمپانی ایرانی می باشد که با بهترین مواد U-PVC طراحی شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، خوردگی، فشار، پوسیدگی و اشعه ماواری بنفش را دارد و دارای عمر طولانی می باشد.
از لوله های پلیکا در سیستم های آبرسانی، سیم کشی زیر زمینی و خطوط فاضلاب کاربرد فراوانی دارد. U-PVC ( پی وی سی ) پس از پلی اتیلن یکی از پر‌مصرف‌ترین مواد پلیمری است.

معرفی لوله پلیکا :

لوله پلیکا یکی از پرکاربرد ترین ها می باشد که از پلیمر پلاستیکی مصنوعی ساخته شده است. به عبارتی دیگر از مواد اولیه پی وی سی ساخته شده است که در ساختار آن هیچ گونه مواد نرمی به کار گرفته نشده است. برای همین خاطر این دسته از تجهیزات لوله کشی به لوله های پی وی‌ سی سخت مشهور هستند. این محصولات بهترین جایگزین مناسب برای لوله 5 لایه فلزی در صنعت کشاورزی، خانگی، صنعتی و غیره می باشد. قابلیت نصب و راه اندازی این لوله ها در ساده ترین شکل ممکن با کمترین تجهیزات می باشد.

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده

ویژگی لوله پلیکا :

لوله پیلیکا ساخته شده در انواع مدل ها و سایزهای مختلفی هستند که هر کدام به نوبه خود دارای کاربرد های خاص و منحصر به فرد به خود می باشند. به گونه ای که در انواع ابعاد ۲۰ میلی متر، ۲۵ میلی متر، ۳۲ میلی متر، ۴۰ میلی متر، ۵۰، ۶۳، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۶۰، ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵، ۴۰۰ و غیره ساخته و پرداخته شده اند. همچنین این لوله پلیکا دارای انواع مدل های گوناگون معمولی، نیمه قوی و فشار قوی هستند. به علاوه در انواع وزن های متعدد با شاخه های ۶ متری ارائه و عرضه می شوند.

کاربرد لوله پلیکا :

لوله پلیکا همانطور که گفته شد با توجه به میزان سایز و وزن مربوطه در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و از کاربرد های گوناگونی برخوردار می باشد. عمده کاربرد های این سری دسته از لوله ها برای مصارف کشاورزی و انتقال آب می باشد. همچنین برای فاضلاب ، غلاف کابل برق و‌سایر موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. تحمل فشار کاری این محصولات به میزان ۴ اتمسفر، ۶ اتمسفر و ۱۰ اتمسفر می باشد. ویژگی استفاده از این لوله ها بسیار قابل اطمینان می باشند.

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده

مزایای لوله پلیکا :

لوله پلیکا، دارای مزایای فراوانی می باشند که از مخرب نبودن انبساط های طولانی و ضریب جریان بالا و عالی برخوردار می باشد. این لوله ها را می توانید در هر منطقه ای با شرایط آب و هوایی متعدد مانند خشک و مرطوب و غیره مورد استفاده قرار دهید. این محصولات دارای مقاومت عالی در برابر گرما، حرارت، اسید ها، باز ها، ناخالصی های مخرب بو و مزه، زنگ زدگی می باشند. در نتیجه طول عمر بالا و ماندگاری را تضمین می کند. این لوله های پلیکا از تشکیل رسوب ها مخرب در سطح داخلی جلوگیری می کنند.

قیمت لوله پلیکا شیراز به صورت عمده

ویژگی های لوله پلیکا

  • به طور کلی از پودر نرم شده آلیاژ pvc برای ساخت آلیاژu-pvc  استفاده می شود.
  • تفاوت این لوله ها در این مورد است که لوله هایu-pvc  جدیدتر از لوله های pvc می باشند، این لوله ها مقاومت بیشتری در برابر فشار های مختلف، شکستگی ها و ضربه های ناگهانی دارند و به همین دلیل ماندگاری آنها نیز بالاتر می باشد.
  • انواع این لوله ها بیشتر در بازار به رنگ های سفید و خاکستری یافت می شوند.
  • این لوله ها دارای خواص خوبی هستند و استفاده از آنها برای بسیاری از مردم مقرون به صرفه می باشد، چون با وجود قدیمی بودن محصولی قابل اطمینان می باشد.
  • کارخانه های تولیدکننده، این لوله را به سه طریق دورانی، تزریقی و اکستروژن می سازند. اما در بیشتر کارخانه ها از روش اکستروژن برای ساخت این نوع لوله استفاده می شود.

قیمت لوله پلیکا شیراز

برای دریافت قیمت روز لوله پلیکا شیراز می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار بدون واسطه خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا