اتصالات آبیاری قطره ای

قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای به صورت عمده

دریافت قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای به صورت عمده و خرده در وب سایت آبیاریو از طریق کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا و شماره های درج شده امکان پذیر میباشد. این نوع اتصالات در انواع بسته ها، لوله ها، زانوها، تبدیل ها، سه راهی ها و سر شلنگی ها موجود بوده و برای تنظیم جریان آب و آب بندی و ایمنی لوله ها، تغییر سایز لوله و تغییر مسیر جریان استفاده میشود.

قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای به صورت عمده

کاربرد لوله و اتصالات آبیاری قطره ای

این اتصالات و لوله ها در انواع مختلف با کلاس بار متفاوت چون کلاس 4، 6، 8، 10 و 12 و نیم اتمسفر موجود بوده و از نوع اتصالات فشار قوی نیز محسوب میشوند. این محصول در به سبب اینکه به مدت طولانی در برابر اشعه ی خورشید قرار گرفته اند و ممکن این اشعه در کیفیت و طول عمر آنها تاثیر گذار باشد، این اتصالات پلی اتیلنی به اشعه ی ماورای بنفش و اشعه های خورشیدی مقاوم گشته اند.

قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای به صورت عمده

مزایایی لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • این لوله ها مقاومت شیمیایی بالایی در برابر پوسیدگی زنگ زدگی، مواد خورنده، کودهای شیمیایی داشته و مقاومت مکانیکی آن در برابر فشار و ضربه نیز در حد بالایی می باشد.
  • این نوع اتصالات به راحتی نصب شده و قیمت آنها متناسب با کیفیت ارائه شده بوده و بسیار مناسب می باشد.

قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای

برای دریافت قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای در انواع سایز های مختلف و با ضخامت های متفاوت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این محصولات در انواع مختلف با کلاس بار متفاوت چون کلاس 4، 6، 8، 10 و 12 و نیم اتمسفر موجود بوده و از نوع اتصالات فشار قوی نیز محسوب میشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا