لوله آبیاری

قیمت لوله نخ دار آبیاری سه لایه

قیمت لوله نخ دار آبیاری به مبلغ 15500 در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات و ادوات کشاورزی آریا به فروش می رسد. این لوله ها دارای استقامت بالا و درعین حال کاربرد های فراوان در بیشتر خطوط می باشند که نیاز همه کاربران خود را به بهترین شیوه تأمین می کند.

قیمت لوله نخ دار آبیاری سه لایه

شرح لوله نخ دار آبیاری سه لایه

لوله نخ دار آبیاری سه لایه در کارخانه های مدرن طراحی و به سرعت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. این محصولات که در برابر سایش مقاوم هستند، در برابر فشار زیاد هم نیز موثر هستند. در همان حال غیر قابل نفوذ به گرما و سرما هستند.
این محصولات که در تأسیسات با تأمین جریان آب به صورت کنترل شده استفاده می شوند، عملکرد خود را به روشی بادوام انجام می دهند. این لوله ها بسیار سبک هستند و نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارند.
لوله نخ دار آبیاری سه لایه با خواص فیزیکی و شیمیایی برتری که دارد، یک انتخاب عالی برای کاربردهای آبیاری زمین های کشاورزی و باغ های مختلف است.
همچنین گزینه مناسبی برای انتقال آب است که از نظر بهداشتی آب نشت نمی کنند و در محیط خود بی سر و صدا کار می کنند.
می توانند به صورت طولانی مدت استفاده شوند. لوله نخ دار آبیاری سه لایه که در اندازه های مختلف تولید می شوند، در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد لوله نخ دار

لوله‌های نخی یا نخدار کشاورزی، که به زبان انگلیسی با نام HDPE flexible irrigation pipe شناخته می‌شوند، برای انتقال آب در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شوند. این لوله‌ها از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و از جنس پلی‌اتیلن با فشار پایین بازوی مولکولی (HDPE) تولید می‌شوند. این مواد برای مقاومت در برابر فشار و خوردگی‌های محیطی مناسب هستند و همچنین از انعطاف پذیری مناسبی برخوردارند که امکان انعطاف و تنظیم شکل آنها را به منظور اتصال به نقاط مختلف در فضای زراعی فراهم می‌کند. این لوله‌ها برای انتقال آب به مناطق مختلف و برای انشعاب‌گیری جهت استفاده در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای به کار می‌روند و به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت به خوردگی و فشار، در بخش‌های مختلف کشاورزی استفاده می‌شوند.

قیمت لوله نخ دار آبیاری سه لایه

عملکرد لوله نخ دار آبیاری سه لایه

لوله نخ دار آبیاری سه لایه یکی از پراستفاده ترین های صنعت کشاورزی و زراعی است که از عملکرد پایدار بهره می برد.
این لوله ها با توجه به نوع زمین و محصولات کشاورزی در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید شده اند. ویژگی نرم و انعطاف پذیر بودن بالا، این لوله های نخ دار آبیاری را با لوله های پلی اتیلن متمایز کرده است. شامل اتصال به نوار تیپ آبیاری قطره ای،اتصال به نوار آبیاری بارانی ، انتقال آب ، استفاده از لوله نخدار به جای جوی آب برای آبیاری کرت ها است.
طراحی اشکال این لوله ها همانطور که ازنامش پیداست از الیاف نخی در سطح لایه آن تشکیل شده است.
این نخ نقش مهمی در مستحکم بودن و مرغوب بودن لوله دارد. کاربرد استفاده از این لوله های نخ دار سه لایه آبیاری در انواع زمین های کشاورزی، زراعی، گلخانه ای، آبیاری های تحت فشار مانند آبیاری قطره ای می باشد. الیاف ساخته شده از پلی اتیلن درجه یک بر روی این لوله ها، موجب استحکام و مقاومت عالی این محصولات شده است.

قیمت لوله نخ دار آبیاری سه لایه

انواع سایز های مختلف لوله  نخ دار آبیاری سه لایه

  •  لوله  نخ دار آبیاری سه لایه سایز ۵۰ میلیمتر  وزن هر کلاف  ۱۱ تا ۱۲ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۶۳ میلیمتر  وزن هر کلاف  ۱۳/۵ تا ۱۴/۵ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۷۵ میلیمتر   وزن هر کلاف  ۱۵/۵ تا ۱۶/۵ کیلوگرم  رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۹۰ میلیمتر وزن هر کلاف  ۱۹ تا ۲۱ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۰۰ میلیمتر  وزن هر کلاف ۲۴ تا ۲۵ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۱۰ میلیمتر  وزن هر کلاف ۲۴ تا ۲۵ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۲۵ میلیمتر وزن هر کلاف   ۲۶ تا ۲۷ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۴۰ میلیمتر  وزن هر کلاف ۲۹ تا ۳۰ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۵۰ میلیمتر  وزن هر کلاف ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۱۶۰ میلیمتر  وزن هر کلاف  ۳۵ تا ۳۶ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری
  • سایز ۲۰۰ میلیمتر  وزن هر کلاف ۴۰ تا ۴۳ کیلوگرم رول ۱۰۰ متری

ویژگی های دیگر  لوله نخ دار آبیاری سه لایه

  •  لوله نخ دار آبیاری سه لایه، در برابر اشعه ماوراء بنفش دوام می آورد و مانع پوسیدگی می شود.
  • وزن سبک این لوله ها، حمل و جابه جایی آسانی دارد.
  • این لوله به آسانی می توانند به نوار تیپ ها متصل شوند.
  • در مقابل درجه دمای بالای خورشید دوام می آورند.
  • این لوله ها به صورت نقطه ای حداقل تا میزان فشار ۵ اتمسفر تحمل دارد. به علاوه در برابر ضربات ادوات کشاورزی که ممکن است به وجود بیاید بادوام می باشد.
    از دیگر ویژگی های این محصول امکان نصب و اتصال به انواع نوار تیپ های آبیاری را به صورت بسیار آسان فراهم می کند.

قیمت لوله نخ دار آبیاری سه لایه

مزیت استفاده از لوله نخ دار

استفاده از لوله‌های نخی یا نخدار در سیستم‌های آبیاری دارای برخی مزایا است:

  1. انعطاف پذیری: این لوله‌ها از جنس مواد پلاستیکی با انعطاف پذیری بالا ساخته شده‌اند که امکان انطباق با شکل و فضای مورد نیاز در زمین را فراهم می‌کند. این انعطاف پذیری باعث می‌شود که از لوله‌های نخی برای ایجاد انشعاب‌ها و تنظیم شکل مورد نیاز در سیستم‌های آبیاری بهره برده شود.
  2. مقاومت در برابر خوردگی: لوله‌های نخی ساخته شده از مواد پلاستیکی مانند HDPE مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند. این مقاومت باعث می‌شود که لوله‌های نخی به مدت طولانی‌تری در معرض عوامل محیطی مانند آب و خاک قرار گیرند بدون اینکه خراب شوند.
  3. سبک وزن و نصب آسان: لوله‌های نخی به دلیل ساختار سبک وزن خود، نصب و حمل آنها نسبت به لوله‌های فلزی یا بتنی آسان‌تر است. این ویژگی از آنجا که زمان و هزینه‌های مربوط به نصب و نقل و انتقال را کاهش می‌دهد.
  4. کاهش اتلاف آب: به دلیل اینکه این لوله‌ها معمولاً در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شوند، اتلاف آب به حداقل می‌رسد. چون آب به طور مستقیم به نقاط مورد نیاز در سطح زمین تحویل داده می‌شود، این باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود و کارآیی سیستم آبیاری را افزایش می‌دهد.
  5. قابلیت تعمیر و نگهداری آسان: در صورت بروز خرابی یا نیاز به تعمیرات، لوله‌های نخی به راحتی تعویض و تعمیر می‌شوند، بدون اینکه نیاز به تخریب کامل سیستم آبیاری باشد.
  6. هزینه کمتر: در مقایسه با لوله‌های فلزی یا بتنی، لوله‌های نخی عموماً هزینه کمتری دارند، همچنین هزینه نصب و نگهداری آنها نیز کمتر است.

مشخصات لوله نخ دار آبیاری سه لایه

  • لوله نخ دار آبیاری سه لایه در مناطقی مانند باغ های انگور و نهالستان ها و فعالیت های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بهترین گزینه جهت استفاده در آبیاری های قطره ای هستند.
  • دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند.
  • به دلیل وزن سبک این لوله پلی اتیلن حمل و نقل آن آسان است.

قیمت لوله نخ دار آبیاری

قیمت انواع لوله آبیاری نخ دار در وب سایت ما از نرخ پایین تری نسبت به بازار به فروش می رسد و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده به صورت غیر حضوری سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا