قطره ایلوله آبیاری

قیمت لوله آبیاری قطره ای تهران

قیمت لوله آبیاری قطره ای تهران در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین می توانید خریداری نمایید.

قیمت لوله آبیاری قطره ای تهران

کاربرد لوله آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای در انواع مختلف و در کلافهای 200 و 400 متری و در اوزان 19 ,21,24 کیلو گرمی در هر کلاف 400 متری تولید میگردند که این اوزان عموما در لوله های پلی اتیلن LDPE  یا لوله پلی اتیلن نرم به چشم میخورد. لوله های آبیاری قطره ای به صورت لوله های فرعی در سیستم های آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد که در سایز 16 میلیمتری تولید می شودو آبیاری یکنواختی به تمامی محصولاتتان کشاورزیتان می دهد.
زیرا این لوله ها در انواع دریپر دار و در ابعاد طولی متفاوت به جهت آبدهی تولید میگردند که به آنها لوله آبیاری قطره ای دریپردار نیز میگویند که به صورت سر خود دارای دریپرهایی از جنس پلی پروپیلن در جان لوله  میباشند فاصله ی این دریپرها در ابعاد متفاوت از یکدیگر میباشد.

قیمت لوله آبیاری قطره ای تهران

برای دریافت قیمت روز لوله آبیاری قطره ای تهران می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی ما می توانید به صورت آنلاین از این محصول مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا