لوله آبرسانی

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

به دلیل نوسانات نرخ ارز از گذاشتن قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی در فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا معذوریم و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

کاربرد لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبرسانی طبق استاندارد های روز دنیا و بر اساس جداول PE63 ، PE80 ، PE100 در سایز های مختلفی نیز تولید شده است. لوله پلی اتیلنی در انواع سیستم های آبیاری، آبرسانی و فاضلابی بیشترین استفاده را دارد و برای انتقال و جابه جابی آب بیشترین استفاده را دارد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن آبرسانی

  • انعطاف پذیری
  • عمر بالا (تا 50 سال)
  • سهولت اجرا
  • مقاوم در برابر رانش و زلزله و تنش های خارجی و داخلی
  • سبک وزن بودن
  • نداشتن حلال
  • ضریب انقباض و انبساط کم
  • مقاومت حرارتی منفی 20 تا مثبت 50 درجه سانتیگراد
  • حداقل افت فشار و عدم رسوب گیری
  • مقاومت در برابرجانوران جونده

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

ساختار لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار:

لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار دارای خواص بسیار مستحکم تری از نوارهای پلی اتیلن دارد. برای همین بیشتر این محصولات مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.
همچنین در مقایسه با لوله های فلز عمر و تحمل بیشتری در مقابل فشار ها و سایر عوامل محیطی و جغرافیایی دارد. درنتیجه این دسته از تجهیزات به عنوان یکی از پراستفاده ترین ها و محبوب ترین ها در سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی می باشد.
هدف اصلی این لوله های پلی اتیلن، آبرسانی میزان آب مورد نیاز به صورت یکنواخت بر روی زمین های زراعی و محصولات و گیاهان کشاورزی می باشد.

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

دیگر مشخصات لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار:

سبک وزن بودن، سادگی در حمل و جمع آوری و مقاومت عالی از مشخصات بارز این لوله های پلی اتیلن آبیاری تحت فشار می باشد. لازم به ذکر است بدانید که این دسته از تجهیزات آبیاری دارای موقعیت نصب در فشار های خیلی کم به میزان ۴ و ۵ بار می باشد.
همچنین این لوله ها در انواع متعدد سایز ها، فشار های کاری و ضخامت های مختلف ساخته می شوند. به طور کلی لوله هایی که برای آبیاری های قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد دارای سایز های گوناگون ۹ میلی متر الی ۲۰ میلی متر موجود هستند که بنابه نیازهای کشاورزان و محصولات زراعی هرکدام به دلخواه انتخاب می شوند. گذشته از این ها لوله های آبیاری قطره ای علاوه بر انتقال آب مورد نیاز، گزینه ای مناسب جهت انتقال کود و مواد شیمیایی می باشد. زیرا استحکام عالی دارد.

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

مزایای لوله های آبیاری قطره ای:

با نصب لوله های آبیاری قطره ای در زمین های مستعد رانش و زمین لرزه می توانید از مقاوم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.
سطح داخلی صاف و بسیار صیقلی داخل این لوله ها مانع از تشکیل رسوب ها می شود و میزان آب مورد نیاز را به خوبی و بدون اختلال انتقال می دهد. این لوله ها مقاومت عالی در برابر ساییدگی، خوردگی و نور شدید خورشید دارند. این لوله ها دارای طول عمر بسیار بالا و ماندگاری هستند.

قیمت روز لوله پلی اتیلن آبرسانی

قیمت لوله آبرسانی

قیمت لوله آبرسانی در وب سایت اینترنتی ما از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده نیز خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا