لوله آبرسانی

قیمت لوله فولادی آبرسانی

قیمت لوله فولادی آبرسانی در ارزان ترین نرخ ممکن را تنها از فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این لوله ها پرکاربردترین  خطوط در انتقال آب و یاجامدات به دلیل ظاهر توخالی آن می باشد.

قیمت لوله فولادی آبرسانی

معرفی لوله فولادی آبرسانی

لوله های فولادی لوله های توخالی هستند که عمدتاً در مواردی نظیر؛ صنعت نفت،مواد شیمیایی، پزشکی، مواد غذایی و همچنین ماشین آلات و صنایع سبک، ابزارها و حمل و نقل صنعتی، همچنین اجزای ماشین آلات مکانیکی و غیره مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرند.
لوله فولادی آبرسانی از همه لوله های آبرسانی قوی تر و با دوام ترین هستند. اینها در مقایسه با اکثر لوله های دیگر دارای طول مناسب (طولانی) هستند و بنابراین هزینه های نصب / حمل و نقل پایین تر دارند و می توانند فشار بالای آب را تحمل کنند. همچنین می توان آنها را به راحتی جوش داد.
این سری از لوله ها دارای طراحی ویژه توخالی می باشند که کاربرد های فراوانی دارند. این لوله های فولادی درحالی که وزن سبک و مناسبی دارند از استقامت بسیار بالایی برخوردارند. از همین رو مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.
ساختار تشکیل دهنده این لوله ها از مواد اولیه و متریال فوق العاده باکیفیت و بادوام است و مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی می شوند. همچنین در مقابل آسیب دیدگی و صدمات متعدد دوام زیادی می آورند. مواد باکیفیت استیل که در این لوله ها به کار برده شده مقاومت بالایی دارد و کاملاً ضد خوردگی می باشد.

قیمت لوله فولادی آبرسانی

کاربرد لوله های فولادی

لوله های فولادی یکی از محصولات پر کاربرد است که علاوه بر آبرسانی در بخش های کشاورزی و خانگی، دارای مصارف زیادی در پروژه های صنعتی، نفت، پتروشیمی، کارخانه جات، پزشکی، مواد غذایی، شبکه های حمل و نقل و غیره می باشد.
همچنین این لوله ها برای کاربرد در انتقال آب آشامیدنی به صورت مناسب طراحی شده اند. به علاوه در موارد بهداشتی به علت ضد سمی بودن می‌ توانند با قابلیت اعتماد بالا مورد استفاده قرار بگیرند. به عبارتی دیگر قابلیت ضد ترک خوردگی و مقاوم بودن، این لوله های فولادی را به یک وسیله جهت انتقال آب شهری و روستایی در سیستم های لوله کشی تبدیل کرده است.

طراحی و ساخت لوله های فولادی چگونه است؟

لوله های فولادی همانطور که از نامش پیداست، برای ساخت آن از ورق های مرغوب فولاد ساخته شده است که این ورقه ها دارای ضخامت عالی و ابعاد مناسب هستند که به صورت بسیار دقیق برش داده شده اند.
در نتیجه به علت استفاده از مواد اولیه بادوام در این لوله ها قدمت و استفاده طولانی مدت را برای سالیان متمادی حفظ کرده است. همچنین با این اوصاف این لوله ها کاملاً ضد زنگ بوده تا در صنعت انتقال آب بسیار قدرتمند و بدون اختلال عمل کند. این محصول به صورتی منحصربفرد طراحی شده که شما می توانید در هر جایی که مورد تایید است استفاده نمایید.

قیمت لوله فولادی آبرسانی

ویژگی های دیگر لوله های فولادی

  • لوله های فولادی، دارای اشکال استوانه ای هستند که دارای دو سر باز و توخالی می باشند.
  • تحمل‌‌‌ فشارهای مختلف در این لوله ها بالا است تا دوام زیادی داشته باشد.
  •  ایمنی،سلامتی، حفاظت از محیط زیست، اقتصاد قابل استفاده، توسعه موفقیت آمیز و همچنین دیواره نازک و کم ضخامت این لوله فولادی و روش اتصال راحت آن باعث شده که قابل اعتماد بوده و ساده و راحت با سایر لوله های فولادی قابل تعویض باشد.
  • قابلیت نصب به اتصالات در این لوله ها بسیار ساده و سازگار است.

مزیت لوله فولادی آبرسانی

  • لوله فولادی آبرسانی خورنده نیستند.
  • بسیار سبک هستند و بنابراین استفاده از آنها و جابه جایی راحت است.
  • با این حال، آنها قوی و بلند هستند و هزینه های مونتاژ / حمل و نقل را کاهش می دهند.
  • با در معرض زمین قرار گرفتن در معرض آسیب های فیزیکی قرار نمی گیرند.
  • لوله های فولادی نوعی لوله وجود دارد که صرفا جهت انتقال آب ، آبرسانی، جمع آوری فاضلاب، سیستم خطوط بخار، خطوط لوله بخار آب، خطوط گاز و هوا و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  برای گالوانیزه کردن لوله های فولادی از پیل شیمیایی یا پیل گالوانیک استفاده می کنند.
  •  در معرض نور ماورا بنفش شکننده نیستند.
  • لوله فولادی با بهترین کیفیت تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، خوردگی و ساییدگی را دارد.
  • در مقابل درجه حرارت بالا تغییر شکل نمی دهند.
  • دارای کاربرد در پروژه های صنایع غذایی، داروسازی، شیمیایی، نفت و غیره.
  • لوله های آبرسانی آبیاری مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل زیست محیطی را دارد و شما می توانید سالیات زیادی از این محصول استفاده نمایید و آن را با ارزان ترین نرخ خریداری نمایید

قیمت لوله فولادی آبرسانی

قیمت لوله آبرسانی

لوله آبرسانی را می توانید در انواع مدل ها و تنوع اشکال و سایزها را با ارزان ترین قیمت تنها از طریق وب سایت ما پیدا کنید این محصول را با ارزان ترین نر بازار از طریق شماره های درج شده در وب ساتی به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا