قطره چکان نتافیم

قیمت قطره چکان آبیاری نتافیم

قیمت قطره چکان آبیاری نتافیم را به صورت ارزان از طریق تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این قطره چکان ها دارای کیفیت عالی و کاربردهای مختلف برای استفاده در زمین های کشاورزی، نهال های میوه های مختلف، گلخانه ها و باغ های متعدد می باشند.

قیمت انواع قطره چکان آبیاری قطره ای

کاربرد قطره چکان آبیاری ساخت ترکیه نتافیم

برای دستیابی به عملکرد بهتر و راندمان عالی، باید مقدار بهینه آب و مواد مغذی ریشه هر گیاه را تأمین کنید. برای رسیدن به این منظور، قطره چکان های آبیاری نتافیم بهترین گزینه می باشد که از جنس مرغوب در مقابل کودها و سم های شیمیایی طراحی شده است.

ویژگی های قطره چکان آبیاری نتافیم

قطره چکان های آبیاری برند نتافیم، ساطع کننده هایی هستند که به طور مستقیم و به مقدار اندازه گیری شده قطرهای مختلف، برای هر گیاه و در فشارهای تنظیم شده، آب و یا مواد مغذی را تحویل محصولات مورد نظر‌‌ می دهند. اگر گیاهان یا محصولات شما در مزرعه، باغ یا گلخانه خود کاشته شوند، برای آبیاری و کوددهی به این قطره چکان ها اعتماد خواهید کرد همچنین موجب می شوند تا آب و مواد مورد نیاز را مستقیماً به منطقه ریشه یا ساقه هر گیاه برساند. به علاوه صرفه جویی قابل توجهی را در‌مصرف‌‌ آب فراهم می‌کنند.

قیمت قطره چکان آبیاری

معرفی قطره چکان نتافیم

قطره چکان نتافیم یکی از مدل های پرفروش است که سالیان زیادی است مورد استفاده کشاورزان و باغبانان قرار می گیرد.
این قطره چکان ها داذای تنوع بالایی هستند که در مصارف باغ ها، زمین های کشاورزی، گلخانه ها، پارک ها، فضای سبز و غیره می باشند. در این میان قطره چکان نتافیم مدل pcj جزء جدیدترین ها و کاربردی ترین ها می باشد.
این محصول از قابلیت جبران کننده فشار بهره می برد که در بازده بزرگی از میزان فشار آب، دبی و آبدهی دقیق و به صورت مساوری را ارائه می دهد.

همچنین با طراحی ویژه خود مانع برگشت آب می شود. دارای قابلیت محبوب خود شویندگی از اول و انتهای دریپر است که از گرفتگی به وسیله ذرات معلق داخل آب جلوگیری می کند.
قطره چکان نتافیم مدل pcj دارای قابلیت نصب و راه اندازی آسان در همان نقطه مد نظر می باشد.
همچنین موجب افزایش میزان بازدهی محصولات کشاورزی و زراعی می شود و بهینه مصرف آب را فراهم می کند.

 

قیمت قطره چکان آبیاری

مزایای استفاده از قطره چکان کم فشار نتافیم

از آنجا که قطره چکان کم فشار نتافیم به همه گیاهان سرزمین خود آب و کود مساوی می دهد، اندازه همه گیاهان برابر می باشد.
همچنین به دلیل آبیاری منظم و کوددهی، می توانید محصولات خود را زودتر برداشت کنید.

نصب قطره چکان کم فشار نتافیم نسبتاً آسان است و در صورت نصب صحیح، در حالی که شرایط رشد سالم تر و بازده بالاتر را فراهم می کند.، آبیاری قطره ای موجب صرفه جویی در وقت و هزینه تولید کنندگان می شود.
به وسیله این قطره چکان ها، آب به آرامی و عمیق به خاک نفوذ می کند و رطوبت را دقیقاً در همان مکان مورد نیاز قرار می دهد، ریشه های گیاهان در صورت آبیاری یکنواخت به سرعت رشد می کنند.

قیمت قطره چکان آبیاری نتافیم

مشخصات قطره چکان آبیاری نتافیم

  • فیلتراسیون مورد توصیه: ۱۳۰ میکرون – مش ۱۲۰٫
  • مسیر جریان پر پیچ و خم و مسیر گشاد جریان آب.
  • برای نصب روی لوله های با ضخامت  (۰٫۹، ۱٫۰ و ۱٫۲ میلی متر).
  • CV بسیار کم.
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است.
  • مقاوم در برابرمواد مغذی استاندارد مورد استفاده در کشاورزی.
  • دارای استاندارد های ۹۲۶۱ ISO
  • تایید شده توسط موسسه استاندارد اسرائیل (SII)

قیمت قطره چکان آبیاری

برای دریافت قیمت روز قطره چکان آبیاری از طریق شماره های درج شده از این محصول مطلع شوید و  شما می توانید قطره چکان های آبیاری نتافیم را با تخفیف ویژه از طریق شماره های درج شده سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا