دسته‌بندی نشده

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

آیا دنبال قیمت انواع آبپاش های فلزی و آلومینیومی از برند های معروف از شرکت های ایرانی و خارجی که دارای کیفیت بالایی در زمین های کشاورزی هستید؟ فروش آبپاش های آبیاری کشاورزی رو می توانید به صورت مستقیم خرید کنید.
آبپاش های مختلف همانطور که شما هم می دانید در مدل های مختلف از جمله تمام دور و تنظیمی که از جنس و بدنه های متنوع از جمله فلزی و یا برنجی می باشند که در برابر فشار های آبیاری تحت فشار و همچنین آفتاب زدگی بسیار مقاومت بالایی دارا می باشند و شما هم می توانید به صورت مستقیم از قیمت های بسیار عالی از مرکز فروش انواع آبپاش آبیاری کشاورزی عمده و خرده با قیمت های ارزان و درصد تخفیف مناسب خریداری کنید.

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

عملکرد آبپاش کشاورزی :

آبپاش آبیاری یکی از لوازم و آخرین قسمت سیستم آبیاری بارانی است که با دریاف آب از لوله ها موجب پخش قطرات ریز و همگن بر روی زمین های زراعی می شود. این دسته از آبپاش های آبیاری با فاصله های معین و الگو های از قبل تعیین شده نصب و اجرا می شود.
سپس عملکرد آبیاری را به صورت یکنواخت پخش می کند. وب سایت ما ارائه دهنده انواع آبپاش ها در جنس بدنه مختلف فلزی، پلاستیکی، برنج و غیره و برند های مشهور و مطرح می باشد. همچنین در انواع مختلف آب پاش ها با انواع دبی، ابعاد، تعداد نازل و غیره موجود است که متناسب با عواملی می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید.

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

معرفی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو از سری مدل های تنظیم شونده است که از جنس بدنه فلزی ساخته شده است. همچنین از نوع ضربه ای یا زراعی می باشد که عملکرد باکیفیت و ویژه ای دارد.
این مدل آبپاش آبیاری آمبو دارای قابلیت پخش و توزیع همه جانبه قطرات ریز آب با الگو گرفتن از باران می باشد. این محصول دارای کاربرد های مختلف در کشت های ماراکم مانند گندم، جو و ذرت و آبیاری سایر محصولات مانند انواع صیفی جات، حبوبات، سیب زمینی و غیره می باشد.

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

مشخصات فنی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو از شعاع پرتاب آب تا میزان ۱۶ متر الی ۲۹ متر بهره می برد که با ویژگی تمام دوری که دارد زاویه ۳۶۰ درجه در محیط را تحت پوشش خود قرار می دهد.

این آبپاش به دو نازل کوچک و بزرگ مجهز است که آبیاری مناسبی را فراهم می کند. همچنین دارای تحمل فشار کاری ۱/۵ اتمسفر تا ۵ اتمسفر است. قطر ورودی این آبپاش آبیاری دارای 1/5 اینچ (یک و یک دوم اینچ) است که نصب و راه اندازی ساده ای دارد.

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

معرفی آبپاش آبیاری پروت :

آبپاش آبیاری پروت از دیگر مدل های فلزی است که از ویژگی های عالی و منحصر به فردی بهره می برد.
این دسته از آبپاش ها دارای انواع مختلف مدل ها می باشد که از متراژ های کم، متوسط و زیاد برخوردار است که مدل مناسب را می توانید متناسب با نوع متراژ زمین مربوطه انتخاب کنید. یکنواختی پاشش آب و کیفیت ساخت بالا از مزایای عالی این دسته از آبپاش های آبیاری بارانی است. این ویژگی منجر به رشد عالی گیاهان و محصولان می شود و طول عمر بالای آبپاش را تضمین می کند.

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

قیمت فروش انواع آبپاش کشاورزی فلزی

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور انواع آبپاش کشاورزی فلزی در برند های معروف را با کمترین قیمت به فروش می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصولات با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا