قطره چکان کشاورزییورودریپ

قیمت عمده قطره چکان یورودریپ 8 لیتر

قیمت عمده قطره چکان یورودریپ 8 لیتر ارزان تر از کل بازار ویژه همکاران و کشاورزان که در تعداد بالا خرید میکنند. قطره چکان ها یکی از پرکاربرد ترین ابزر های تجهیزات کشاورزی محسوب میشوند و با مارک های مختلفی در بازار به فروش میرسند.

قطره چکان یورودریپ 8 لیتر چه کاربردی دارد؟

از قطره چکان یورو دریپ برای آبیاری زمین های کشاورزی و درختان و گلدان کاربرد زیادی دارد. و بر اساس نیاز آبی هرگیاه می­توان یک یا چند قطره چکان استقاده کرد. از همین نوع  قطره چکان فشار ثابت، قطره چکان­ های با دبی 2 و 8 لیتر بر ساعت هم موجود هست و فرق آن­ها تنها در میزان دبی خروجی آن می­باشد. یکی از کمپانی های سازنده این نوع از قطره چکان کمپانییورو دریپ است.

 

قطره چکان یورودریپ

انواع قطره چکان یورودریپ 8 لیتر

1.قطره چکان تنظیم شونده:

این نوع از قطره چکان ها به دلیل داشتن امکان باز کردن سر نازل از بدنه قابلیت پاک سازی از هر گونه رسوب و مواد موجود در آب را دارا می باشد.

1.قطره چکان تنظیم شونده:

2.قطره چکان مینی بابلر:

مینی بابلر یکی از روش های  آبیاری می­باشد که از آن می­توان برای آبیاری فضاهای مختلف مثل گلدان، فلاور باکس و باغچه استفاده کرد. دبی خروجی مینی بابلر قابل تنظیم می­باشد. ورودی نازل مینی بابلر 6 میلی­متر هست که لوله ماکارانی به این نازل وصل می­شود و سر دیگر آن به لوله اصلی وصل می­شود. هر چقدر فشار آب ورودی بیشتر باشد دبی خروجی مینی بابلر بیشتر می­شود و در فشارهای زیاد حالت پخش آب به صورت قارچی اما اگر فشار آب کم باشد حالت پخش آب به­صورت قطره ای می­باشد. مینی بابلر دارای پایه میخی می­باشد که این قابلیت را دارد در خاک گلدان یا باغچه تثبیت شود.

2.قطره چکان مینی بابلر:

 

3.سه راه قطره چکان دار:

از آن می­توان برای آبیاری گلدان و باغچه استفاده کرد به این صورت که دو طرف این سه راهی به لوله 16 میلی­متر وصل می­شود و از قسمت بالایی سه راه قطره چکان دار انجام می­شود  و دبی خروجی آن را می­توان به وسیله پیچی که بالای نازل قرار دارد کم و زیاد کرد. ویژگی منحصر به فرد نازل سه راه قطره چکان دار این است که دو طرف آن کامل داخل لوله 16 قرار می­گیرد و به هیچ وجه امکان درآمدن قطره چکان­ها وجود ندارد، در حالی که قطره چکان­های دیگر به دلیل انبساط و انقباض هوا از سوراخی که روی لوله تعبیه شده احتمال جدا شدن از لوله وجود دارد.

3.سه راه قطره چکان دار:

4.دریپر گلدانی:

دریپر گلدانی از قطره­ چکان­ های مورد استفاده در سیستم آبیاری می­باشد که کاربرد زیادی دارد به این علت که از دو جهت با دبی زیاد آب را از خود عبور می­دهد. دبی خروجی این نازل قابل تنظیم می­باشد و می­توانیم خروجی آن را کم یا زیاد کنیم ولی نکته­ای که وجود دارد برای کارکرد بهتر این دریپر این است که به دبی و فشار ورودی بالایی نیاز دارد. دریپر گلدانی از قسمت پایینی خود به لوله 16 یا لوله ماکارانی وصل می­شود و از دو شیاری که در قسمت بالایی وجود دارد آبیاری را انجام می­دهد و قابل تنظیم می­باشد.

3.سه راه قطره چکان دار:

5.قطره چکان هشت نازله ورسک:

در قطره چکان هشت نازله ورسک دبی خروجی خاصی برای آن در نظر نمی­گیرند بلکه با تنظیم و چرخش سر نازل می توان دبی خروجی را به صورت دلخواه تنظیم نمود. از قطره چکان هشت نازله ورسک برای کارهای کوچک که تعداد قطره چکان روی خط زیاد نیست، استفاده می شود. کارکرد این نوع قطره چکان مشابه قطره چکان هشت نازله تنظیم شونده می باشد با این تفاوت که به علت عدم وجود پایه های قطره چکان احتمال کنده شدن و یا در آمدن قطره چکان در اثر گرما و سرما ( انقباض و انبساط ) وجود دارد.

ویژگی های قطره چکان یورودریپ 8 لیتر

قطره چکان یورودریپ برای کشاورزی و باغبانی و کارهای گلخانه ای کاربرد زیادی دارد که در زیر به توضیحات بیشتر این محصول میپردازیم:

  1. مکانیسم خود شویندگی (Self-flushing) قطره چکان یورودریپ در هر بار راه اندازی باعث شستشوی قطره چکان می شود. مکانیسم خودشویندگی منجر به حصول اطمینان از عملکرد قطره چکان یورودریپ و جلوگیری از گرفتگی آن در طول سال ها استفاده خواهد گردید.
  2. عملکرد مناسب قطره چکان یورودریپ در بازه گسترده ای از فشار آب (فشارهای پایین و بالا، از ۷ الی ۵۸ PSI) با توجه به مکانیسم جبران کننده فشار قطره چکان (Pressure Compensating)
  3. جلوگیری از برگشت آب به دلیل بسته شدن قطره چکان در فشار ۲٫۹ PSI  و باز شدن قطره چکان در فشار ۵٫۸ PSI
  4. قطره چکان یورودریپ از مواد پلیمری با کیفیت ساخته شده است. همچنین دارای یک دیافراگم سیلیکونی می باشد. قطره چکان یورودریپ در مقابل اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی مقاوم است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]جهت دریافت قیمت قطره چکان یورودریپ با شماره تلفن های زیر در تماس باشید.[/box]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا