نایلون کشاورزی

قیمت روز نایلون کشاورزی کیلویی یزد

برای دریافت قیمت روز نایلون کشاورزی کیلویی یزد با بهترین کیفیت از طریق کانال تلگرامی تجهیزات و ادوات کشاورزی آریا و شماره های درج شده در وب سایت مراجعه فرمایید. نایلون عریض عایق خوبی برای زمینه های مختلف میباشد و بسته به نوع استفاده مصرف کننده قابل تغییر ضخامت و عرض میباشد.

قیمت روز نایلون کشاورزی کیلویی یزد

نایلون کشاورزی چیست و چه کاربردی دارد؟

کشاورزان و باغداران برای نگهداری و از بین نرفتن محصولات خود در برابر تغییرات دما و … از نایلون های کشاورزی و نایلون گلخانه استفاده می کنند. نایلون کشاورزی کاربردی زیادی دارد مانند: کارهای کشاورزی، صنعتی و ساختمانی استفاده زیادی میشود.
یکی از پرکاربرد ترین آن ها نایلون عریض کشاورزی uv دار است که خواص نور خورشید برای گیاه را جذب میکند می توان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ،اشعه ماوراء بنفش (UV) و ضد شبنم(FOG)  و … به نایلون و پلاستیک اضافه کرد. ضخامت به کار برده شده در تولید نایلون کشاورزی و یا عریض نیز بین ۳۰ الی ۳۰۰ میکرون متغیر است.

خرید نایلون عریض کشاورزی به قیمت کارخانه

کاربرد نایلون عریض کشاورزی

  • میتوان از آن در ساخت و ساز به عنوان پوشش بتن و عایق سقف برای جلو گیری از ورود و خروج گرما یا سرما
  • در حمل و نقل محافظت کننده بار از بارندگی و اثرات خارجی
  • کشاورزی و دامداری برای عایق کردن محل های مورد نظر و ثابت ماندن دمای محل دامپروری

قیمت روز نایلون کشاورزی کیلویی یزد

نایلون کشاورزی در ضخامت های متفاوت به صورت چند لایه و کیلویی با بهترین کیفیت در یزد تولید و روانه بازار میشود. شما میتوانید برای دریافت قیمت روز این محصول با شماره های درج شده در وب سایت آبیاریو تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا