آبپاش آمبو

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا

آیا دنبال خرید آبپاش های آبیاری از نوع آلومینیومی آمبو هستید؟ آبپاش آبیاری آمبو ساخت ایتالیا با بهترین کیفیت و در مدل های تمام دور و چرخش 360 درجه با قیمت عالی و ویژه به فروش می رسد.
همانطور که شما هم مستحضر هستید از جمله وسایل بسیار مهم در امر آبیاری بارانی استفاده از تجهیزات نوینی همچون آبپاش های باکیفیت می باشد که بسیار حایز اهمیت می باشند که زمین و محصول کشاورزی به صورت مستقیم در ارتباط می باشند در این امر شرکت های معتبری همچون سایم ایتالیا با ساخت آبپاش های آبیاری آلومینیومی درجه و آلیاژ بسیار عالی توانسته اند در مدل های تمام دور و تنظیم شونده آبپاش های روانه بازار کنند که شما هم می توانید با قیت های عالی از مرکز فروش کلیه لوازم آبیاری خریداری کنید.

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا

معرفی آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا :

آبپاش آمبو از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم های آبیاری بارانی تحت فشار است که از عملکرد باکیفیت و قابل اطمینان برخوردار است. این محصول توسط شرکت مطرح و بااصالت سایم ساخته و تولید شده است که از سری دسته های زراعی و ضربه ای می باشد.
کارایی اصلی این آبپاش به صورت الگو گرفتن از باران طبیعی است که میزان آب را با فشار معینی به قطرات ریز تبدیل می کند. سپس به صورت فراگیر و همه جانبه بر روی زمین و محصولات کشاورزی پخش می کند.

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا

ویژگی آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا :

آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا، از شعاع پاشش آب زیاد برخوردار است که برای زمین های متوسط به بالا گزینه ای مناسب و عالی می باشد. به طور کلی این مدل از آبپاش های آمبو در دو مدل تمام دور و تنظیمی طراحی شده است. همچنین با تمامی نازل ها و قطر های مختلفی سازگار است و می تواند با آن ها کار کند. شعاع پاشش آب این محصول به میزان ۱۶ متر الی ۲۹ متر است و از میزان فشار کاری ۱/۵ بار الی ۱۰ بار برخوردار می باشد. نازل های مختلفی که با این آبپاش سازگار هستند، می توانند دارای قطر های ۸ میلی متر الی ۱۶ میلی متر باشند.

مزایای آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا :

آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا، دارای سیستم جت شکن می باشد. با این ویژگی منجر به شکستن جت آب خروجی می شود تا انتشار آب به صورت مساوی و عالی بر روی خاک کشاورزی را تضمین کند. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا و راندمان آبیاری مناسب است که افزایش رشد سریع ریشه گیاهان و سبزی ها را به خوبی فراهم می کند.
آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا، موجب فرونشاندن گرد و خاک در محدوده های کوچک به وسیله یک تانکر می شوند.

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا

خصوصیات دیگر آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا :

جنس بدنه آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا از آلومینیوم، برنج و پلاستیک ساخته شده است. محل اتصال این آبپاش به میزان سایز ۱/۲ ۱ اینچ و از نوع ماده می باشد. این محصول دارای کاربرد ها و استفاده های زیادی در زمین های کشاورزی، مزارع، گلخانه، زمین فوتبال، فضای سبز و غیره می باشد. همچنین مدل مناسبی برای کشت های متراکم اعم از گندم، جو و غیره است. همچنین دارای قطعات تشکیل دهنده باکیفیت و مرغوب است که در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضربه ها، خوردگی، سایش و غیره از طول عمر بالا و ماندگاری بهره می برد.

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا

قیمت خرید آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور عرضه کننده عمده و تکی  آبپاش تمام دور آمبو ایتالیا با ارزان ترین قیمت ها و تخفیف ویژه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا