آبپاش آبیاری ضربه ای

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای در بازار های ایرانی به چه صورتی می باشد؟ آبپاش های آبیاری ضربه ای موجود در بازار در نمونه های مختلف
یک نمونه دیگر از آبپاش های آبیاری آبپاش های ابیاری ضربه ای می باشند و همان طور که از نام این آبپاش ها مشخص است به صورت ضربه ای کار می کنند. این آبپاش ها با یک ضربه شروع به کار و با یک ضربه از کار می ایستند. قیمت خرید آبپاش ابیاری ضربه ای در بازار متفاوت می باشد.

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

معرفی آبپاش آبیاری ضربه ای :

آبپاش آبیاری ضربه ای که به آبپاش زراعی مشهور است، از سری دسته های پراستفاده در مناطق گوناگون می باشد. وظیفه اصلی این گونه از محصولات پخش آب به صورت قطرات ریز بر روی زمین های کشاورزی می باشد. به این صورت آب مورد نیاز گیاهان و سایر محصولات دیگر را به بهترین نحو نیز تأمین می کند. عملکرد این آبپاش های آبیاری ضربه ای به این صورت است که مقدار آب مشخص تحت فشار معینی از روزنه های آن به بیرون منتقل می شود و موجب آبیاری فراگیر و همه جانبه ای می شود.

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

ویژگی آبپاش آبیاری ضربه ای :

آبپاش آبیاری ضربه ای، از تجهیزات جانبی مهم و مفید یک سیستم آبیاری تحت فشار بارانی است که موجب رشد بی رویه و یکسان محصولات زراعی می شود. این مدل از ابپاش ها از دو دسته ثابت و چرخان تشکیل شده است. مدل های ثابت تنها قادر به آبیاری قسمت روبرو خود هستند.
اما در عوض مدل های چرخان یا روتاری از سری دسته های پرکاربرد است که با طراحی منحصر به فرد خود، آبیاری را به تمام اطراف خود اعمال می کند. موقعیت نصب این ابپاش های ابیاری ضربه ای به دو صورت تعبیه بر روی لوله فرعی و یا نصب روی پایه ای که از لوله فرعی انشعاب می گیرد.

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

مزایای آبپاش آبیاری ضربه ای :

آبپاش آبیاری ضربه ای به هیچ عنوانی موجب هدر رفتن آب نمی شوند برای همین یک محصول مقرون به صرفه ای هستند. این تجهیزات راندمان عالی ابیاری و بهره وری باکیفیت استفاده از منابع آب را فراهم می کنند. همچنین با مرطوب نگه داشتن سطح عالی خاک، از رشد آفات و علف های هرز جلوگیری می کند. این ابپاش های ابیاری ضربه ای، علاوه بر انتقال آب، موجب پخش کودهای شیمیایی و سموم می شوند.

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

معرفی ابپاش ابیاری ضربه ای آمبو :

ابپاش ابیاری ضربه ای آمبو یکی از مدل های پرفروش است که توسط کشور ایتالیا ساخته شده است. این کمپانی ابپاش های خود را در دو مدل تنظیم شونده و تمام دور طراحی کرده است. همچنین این ابپاش ضربه ای امبو به قابلیت پاشش آب متوسط مجهز است که به میزان ۱۶ الی ۲۹ متر می باشد.
این محصول دارای فشار کاری ۱.۵ الی ۵ بار و در دو مدل تمام دور و تنظیم شونده ارائه می گردد. این محصول دارای جنس بدنه مقاوم است و از کاربرد های زیادی از جمله نصب در مزارع، باغ ها، گلخانه ها و غیره بهره می برد.

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای :

قیمت خرید آبپاش آبیاری ضربه ای در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در نازلترین نرخ ها را می توانید پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و حضوری این آبپاش ها، هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید‌.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا