آبپاش آبیاری

قیمت خرید آبپاش آبیاری بارانی پلاستیکی

آبپاش های آبیاری در سیستم های بارانی که یکی از بهترین روش های آبیاری در کشور به شمار می آید که در این بین آبپاش پلاستیکی که در چند سال گذشته به دلیل قیمت های بسیار مناسب و کیفیت درجه یک مورد استقبال خریدارن قرار گرفت است.
آبپاش های پلاستیکی بارانی که از جنس بدنه آن کلا از پلیمر سخت ساخته شوده است و در برابر فشار آب و همچنین آفتاب زدی بسیار کیفیت بالایی دارند و حتی بیشترین استفاده رو در مناطق گرم نشین کشور از جمله خوزستان بیشترین استفاده رو دارد و از جمله مزایا دیگر دیگه می توانید به در مدل های تنظیمی و تمام دور آن ها اشاره نمود پس برای خرید می توانید از مرکز پخش آبپاش های آبیاری در کشور در تماس باشید.

قیمت خرید آبپاش آبیاری بارانی پلاستیکی

معرفی آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی

آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی دارای ساختار مواد اصیل و باکیفیت است که باعث ایجاد قطرات ریز آب و توزیع کارآمدتری نسبت به آبپاش های معمولی می شود.
این تجهیزات با دارا بودن جت های فوق العاده، عملکرد باکیفیت و حداکثر یکنواختی توزیع آب را بر روی زمین ها امکان پذیر می سازد. آب پاش های بارانی پلاستیکی، انتخاب و راه حلی مهم است که بتواند نیازهای روزانه محصولات کشاورزی و مزارع را تأمین کند در حالی که از از عواملی که باعث ایجاد توزیع ناهموار فرسایش آب و خاک می شود جلوگیری شود.
همچنین آبیاری دقیق تری را فراهم می کند که سرعت بارندگی آن با ظرفیت نفوذ خاک ارتباط زیادی دارد. برخلاف آب پاش های قدیمی برخی از این مدل ها دارای تنظیم سرعت بالا، متوسط و پایین هستند.

مزایای آبیاری بارانی

فناوری های کنونی ابزارهای جدید و مهیجی را برای کشاورزان آورده است که خواهان توزیع کامل آب و مواد مغذی هستند. این قابلیت ها از طریق سیستم آبیاری بارانی انجام می گیرد که از عوامل اصلی آن آب پاش ها می باشند.
یکی از محبوب ترین ها آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی است که کشاورزان یا باغبانان برای کنترل آب و هوا، کاهش یخ زدگی و محافظت از گیاهان استفاده می کنند. میان تکنیک های آبیاری مورد استفاده در کشور ما، از آبیاری بارانی به طور گسترده در مناطق مختلف استفاده می شود.
با تشکر از تجهیزات مختلف آبیاری بارانی در زمینه بهینه درست منابع آب و پروژه های توسعه کشاورزی و گلخانه ای، به ویژه در حهت صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب از این سیستم ها استفا‌ده می شود.

قیمت خرید آبپاش آبیاری بارانی پلاستیکی

عملکرد آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی

آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی یکی از لوازم اساسی است که آب را در هوا می اندازد تا به صورت قطرات ریز به سطح زمین بیفتد.
این آب پاش ها از طریق یک شبکه لوله های تحت فشار که حامل بارانی یا نازل است، که برای تولید جت یا پاشش آب به شکل قطرات ریز روی سطح زمین طراحی شده است. این آب پاش های پلاستیکی دارای وزن خیلی سبکی هستند که از زاویه پاشش آب ۲۵ الی ۳۶۰ درجه بهره می برند.

مزیت های پیشرفته  آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی

  •  آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی، سازگار با هر نوع زمین (تپه ای، شیب دار، صاف و مسطح ) است.
  • دارای قابلیت آب رسانی و نفوذ پذیری عالی در سطح مورد نیاز خاک و محصولات می باشد.
  • این آب پاش ها اکسیژن رسانی به آب را امکان پذیر می کند.
  •  آب پاش آبیاری بارانی پلاستیکی دارای صرفه جویی در مصرف آب است که می تواند به 50٪ برسد.
  • این محصولات گیاه مزارع را با شرایط آبیاری بسیار انعطاف پذیر ، در مناطق خشک و مراقبت از گیاهان را فراهم می کند.
  • از ایجاد محیط مساعد برای رشد قارچ ها، حشرات و سایر بیماری ها، ظاهر مشکلات بهداشتی به جدی جلوگیری می کند.
  • از توسعه علف های هرز جلوگیری می کند.
  • این آب پاش ها از سایش و فرسودگی زود هنگام خاک جلوگیری می کنند.
  • مکانیسم منحصر به فرد این آبپاش ها که فقط در هنگام آبیاری باز می شود ، از خشکی یکنواخت خاک جلوگیری می کند تا عملکرد بازده محصولات را افزایش دهد و از آسیب رساندن به آن ها محافظت کند.
  • جت های آب آهسته قطرات نسبتاً کمی در نزدیکی زمین ایجاد می کنند و باعث کاهش ضربه می شوند و آن را برای جوانه زدن ایده آل می کنند.
  • دارای توزیع آب بالا می باشند به این معنی یک ساختار متقارن منحصر به فرد که توزیع آب متعادل تری ایجاد می کنند.

قیمت خرید آب پاش آبیاری بارانی

در نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی ما انواع و سایزهای مختلف  آب پاش آبیاری بارانی با قیمت های ارزان به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا