آکواتایمر آبیاری

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی با بالاترین کیفیت به صورت عمده و خرده در تجهیزات کشاورزی آریا به فروش میرسد. تایمر دو خروجی خانگی محصول تولید شده در کمپانی آکوا تایوان است. تایمر آبیاری قطره ای برای گیاهان داخل آپارتمان، باغ، باغچه، روف گاردن، تراس، دیوار سبز و …مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

کابرد تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

دیگر نگران وقت اضافی برای آبیاری گل، گیاه و درختان نباشید چرا که تایمر دو خروجی آکوا این مشکل را برطرف نموده و شما میتوانید تایمر را به صورت هفتگی و روزانه تنظیم کنید و با خیال آسوده گل های آپارتمانی و باغچه های منازل را آبیاری کنید.  تایمر دو کاناله آکوا به صورت مکانیکی می باشد و فاقد صفحه نمایشگر دیجیتال است. این نوع تایمرهای آبیاری دارای دو پیچ تنظیم به منظور تعیین دور آبیاری و فواصل هر دور آبیاری را دارا می باشد.

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

مزایای تایمر آبیاری دو خروجی آکوا

  • جنس تایمر آبیاری آکوا از مواد پلاستیکی با کیفیت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • تایمر آبیاری یک واشر پلاستیکی بر روی آن قرار دارد که از نشت آب جلوگیری میکند.
  • تایمر دو خروجی آکوا  امکان اتصال به تمامی سیستم های آبیاری را داراست.
  • کارکرد تایمر آبیاری آکوا با باتری بوده و در طول یک فصل این باطری کاربرد دارد.
  • دارای دو خروجی با زمان بندی متفاوت (استفاده به جای دو تایمر مجزا)
  • عمر مفید باتری حدود 3 تا 6 ماه است.
  • دارای ورودی ۳/۴ اینچ جهت اتصال به شیر آب است.

مشخصات فنی تایمر آبیاری:

  • کارکر با دو عدد باطری قلمی
  • دارای دو نشانر تنظیمی
  • دارای ورودی ۳/۴ اینچ جهت اتصال به شیر آب
  • خروجی ۳/۴ اینچ و تیدیل به ۱/۲ اینچ شلنگی جهت اتصال به لوله آبیاری قطره ای
  •  کارکرد تایمر آکوا آسان بوده و دارای قیمت ارزان

قیمت تایمر آبیاری قطره ای باغچه

معرفی تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲ :

تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲، یکی از تجهیزات آبیاری پرفروش است که از کیفیت ساخت بالا و عملکرد مناسب بهره می برد. این تایمر ابیاری را می توانید به صورت همزمان به شیرالات و مخزن اب مربوطه متصل کنید‌. این محصول کنترل و برنامه ریزی مدت زمان آبیاری را به صورت منظم فراهم می کند. در نتیجه موجب رشد عالی و یکنواخت گیاهان فضای سبز را ایجاد می کند‌. این محصول دارای ویژگی های خاصی است که نسبت به قیمت پایین آن موجب استقبال زیاد کاربران از آن شده است.

مزایای تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲ :

تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲ ساخته شده از مواد اولیه مرغوب پلاستیک ساخته شده است که نه تنها مقاومت زیادی دارد، بلکه از وزن سبک و بسیار مناسب برخوردار می باشد. نصب و اجرای این تایمر های آبیاری بر روی شیرالات بسیار ساده است. این محصول دارای دوام بسیار بالایی می باشد. همچنین دارای عملکرد آبرسانی هوشمند و خودکار است که با تنظیم آن در مدت زمان معینی محصولات زراعی و گلخانه ای را آبیاری می کند. این ویژگی موجب می شود دیگر نیازهای شما به نیروی انسانی اضافی محدود شود.

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

ویژگی های تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲ :

تایمر آبیاری دو خروجی اکوا مدل ۱۰۲، انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تأمین می کند. دو خروجی های این شیر آبیاری برقی به اندازه ۳/۴ اینچ می باشد. این محصول دارای قابلیت نصب در هر مکان و فضایی می باشد.

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی

قیمت تایمر آبیاری دو خروجی خانگی تایوانی در وب سایت ما با قیمت خیلی پایینی به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این دسته از محصولات هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا