نوار تفلون

قیمت انواع نوار تفلون آسیا طلایی

قیمت انواع نوار تفلون آسیا طلایی در تجهیزات کشاورزی آریا موجود می باشد و از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

قیمت انواع نوار تفلون آسیا طلایی

کاربرد نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی طبق استاندارد های روز دنیا تولید گردیده که توسط شرکت ایرانی ساخته شده است. نوار تفلون یکی از محصولات پر کاربرد برای آب بندی کردن لوله و اتصالات و شیرآلات تاسیساتی است و برای آب بندی انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی نیز کاربرد دارد.
نوار تفلون یا نوار PTFE که نواری کم ضخامت می باشد از جنس پلی تترافلوئورواتیلن (که بزرگترین تولیدکننده‌اش آن را با نام تفلون تولید می‌کند و در ساخت ظروف نچسب هم به که برای آب‌بندی محل اتصال لوله‌های حدیده شده از آن استفاده می‌شود.
ابعاد آن  ۰/۰۷۵ میلیمتر در ۱۲ میلی متر در ۱۰  متر می باشد. این محصول در کارتن های استوانه ای کوچک ۱۲ تای جای گرفته و همین کارتن های ۱۲ تایی نیز در کارتن بزرگتر در تعداد ۵۰ تایی قرار داده می شود که رویهم رفته ۶۰۰ قطعه می شود.

قیمت انواع نوار تفلون

برای دریافت قیمت روز انواع نوار تفلون می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین به صورت شبانه روزی مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا