شیر پروانه ای

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400 با نرخ بسیار پایین را فقط از نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این شیر ها عملکرد قطع و وصل کردن بسیار سریع را فراهم می کنند و کاربرد های فراوانی دارند.

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400

شرح شیر پروانه ای

انواع شیر پروانه ای که امروزه بیشتر در تاسیسات آب سرد و آب گرم استفاده می شوند. نام خود را از شکل دیسک و شافت گرفته اند. این شیرآلات پروانه بسیار ترجیح داده می شوند زیرا فضای کمتری اشغال می کنند، استفاده از آنها آسان است و با قطعات سبک کنار هم قرار می گیرند.

مواد مورد استفاده در تولید ممکن است بسته به تاسیساتی که به آنها اعمال می شود و نوع جریان مواد متفاوت باشد. از شیرهای پروانه ای برای محیط های تحت فشار، مایعات حاوی جامدات و مایعات حاوی گرد و غبار نیز استفاده می شود.
این شیرها از قطعاتی به نام دیسک، بدنه، شافت و عنصر آب بندی تولید می شوند. دیسک های داخل دریچه های پروانه توسط یک شافت در امتداد عمودی پشتیبانی می شوند.

انواع شیر پروانه ای از لحاظ جنس بدنه

  • شیر پروانه ای چدنی با دیسک استیل
  • شیر پروانه ای استنلس استیل (Stainless Steal)
  • شیر پروانه ای فولادی
  • ولو پروانه ای UPVC
  • بدنه از جنس چدن داكتيل
  • شیر پروانه ای چدنی با دیسک پلاستیکی

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400

مشخصات شیر پروانه ای فولادی

شیر پروانه ای فولادی، دارای کارکرد ساده و نصب آسان است که از جمله پراستفاده ترین شیرآلات جهت قطع و وصل کردن سیالات می باشد.
شیر پروانه ای ویفری فاراب یکی از مدل های شیر پروانه ای فولادی است که در انواع مختلف مدل های با سایز متفاوت ۵۰ میلی متر الی ۲۰۰ میلی متر با فشار کاری متعدد می باشد.
این شیرها مطابق استاندارد های جهانی تولید شده است و دارای ویژگی های عالی می باشند. جنس بدنه این شیرآلات از چدن اصل و رینگ آب بندی باکیفیت تشکیل شده است.
همچنین دیسک و محور این شیرآلات از فولاد ضد زنگ می باشد که از استقامت بالایی برخوردار است.

به طور کلی پوشش این شیر پروانه ای فولادی بسیار مقاوم است و در برابر خوردگی و پوسیدگی سالیان متمادی دوام می آورد. این شیرها در پالایشگاه ها و صنایع متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی این شیر پروانه ای فولادی سرعت بالای باز و بسته کردن مایعات می باشد.

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400

شیر پروانه ای چدنی

شیر پروانه ای چدنی از مدل های کاربردی شیرآلات صنعتی می باشد که با چرخش تا میزان ۹۰ درجه دیسک برای باز و بسته کردن فوری جریان های سیالات متعدد مورد استفاده قرار می گیرد‌.

این شیرهای پروانه ای چدنی اصل نسبت به شیرآلات پلیمری دارای محبوبیت بالایی است. چراکه از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. همچنین طول عمر ماندگار تری دارند.
این شیرآلات پروانه ای چدنی در انواع ابعاد گوناگون از ۲ اینچ تا ۱۰ اینچ موجود می باشند که بنا به نیاز کاربرد های مشتریان انتخاب می شوند.
از این شیرآلات پروانه ای چدنی در صنایع متعدد مانند کشاورزی، مسکونی، فولاد، مس، پتروشیمی، تصفیه خانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
سایزهای بزرگ این شیرهای پروانه ای همراه گیربکس عرضه می گردد تا که عملکرد باز و بسته کردن را به سادگی اعمال کنند. قسمت دیسک این شیرآلات از جنس چدن و طراحی دایره ای است که به میزان ۹۰ درجه عملکرد قطع و وصل را فراهم می کند.
قسمت لاینر این شیرها دارای هدف اصلی آب بندی کامل می باشد و در برابر پوسیدگی و خوردگی دوام می آورد.

قیمت انواع شیر پروانه ای در سال 1400

قیمت انواع شیر پروانه ای

انواع شیر پروانه از همه رقمه در فروشگاه آنلاین ما یافت می شود که با قیمت های ارزان به صورت عمده و خرده به فروش می رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا